پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تکميل ساختمان زائرسراي استان ۱۸۰ ميليارد ريال اعتبار نياز دارد

کد خبر: 154839 تاریخ انتشار: 1399/09/11
نمایش: 1801
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: عمليات اجرايي مرحله سفت‌کاري احداث ساختمان زائرسراي استان در مشهد مقدس به پايان رسيد براي تکميل و بهره‌برداري از اين ساختمان ۱۸۰ ميليارد ريال اعتبار نياز است.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در جلسه هيات امناي بنياد امام رضا (ع) "زائرسراي استان در مشهد مقدس" تاکيد کرد: تاکنون ۲۵ ميليارد ريال کمک‌هاي دولتي، مردمي و خيرين براي احداث اين پروژه با ۷۰۰ مترمربع زمين و چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زيربنا در هشت طبقه، هزينه شده است.

عباسي تصريح کرد: در قانون بودجه پيش‌بيني شده استانداران مي‌توانند تا سقف ۱۰۰ ميليارد ريال از محل بودجه سنواتي را در اختيار زائرسراهاي مشهد مقدس، خوزستان، ايلام و کرمانشاه اختصاص دهند.

وي يادآور شد: در همين راستا تصميم گرفته شد۱۰۰ ميليارد ريال از بودجه سال ۱۴۰۰ براي تکميل اين طرح اختصاص داده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: همچنين قرار شد براساس توافق بين شهرداري شهرکرد و اداره‌کل راه و شهرسازي استان در تقسيم سهم ۱۰ درصدي اين شهرداري از محل زمين‌ها دولتي، زمين‌هاي مناسب و با ارزش بيشتر از اين سهم اختصاص يابد تا با تغيير کاربري و ارزش افزوده بيشتر، شهرداري بتواند بخشي از هزينه‌هاي تکميل ساختمان زائرسراي اين استان در مشهد مقدس را تامين کند.

وي گفت: البته براي جبران هزينه‌هاي شهرداري شهرکرد اعتباراتي از محل بودجه‌هاي عمراني به اين شهرداري اختصاص داده مي‌شود.

عباسي تاکيد کرد: همچنين براي جبران بقيه هزينه‌هاي شهرداري شهرکرد، تعدادي از تخت‌هاي زائرسراي چهارمحال و بختياري در مشهد مقدس در اختيار نيروهاي کارگري اين شهرداري قرار مي‌گيرد تا خانواده‌هاي آنان بتوانند از خدمات ارزان زيارتي بهره‌مند شوند.

وي افزود: در صورت تکميل نشدن ساختمان زائرسراي چهارمحال و بختياري در مشهد مقدس تا پايان سال ۱۴۰۰، از بودجه‌هاي سال بعد از آن براي بهره‌برداري از اين پروژه اختصاص مي‌يابد.

عباسي تصريح کرد: خدمات زائرسراي چهارمحال و بختياري در مشهد مقدس ارزان‌تر و براي قشرهاي کم‌توان و نيازمند جامعه قابل استفاده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07