پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

راهکارهاي رفع موانع توليد ۵ واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري ارائه شد

کد خبر: 154967 تاریخ انتشار: 1399/09/27 20:23:51
نمایش: 1905
اخبار
موانع توليد پنج واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري بررسي و راهکارهاي رفع اين مشکلات از سوي اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان ارائه شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اين استان با تاکيد بر هم‌افزايي و همکاري بين‌بخشي دستگاه‌هاي استان در جهت رونق توليد و رفع مشکلات اين حوزه اظهار داشت: با وجود تنگناها و مشکلاتي که با آن روبرو هستيم، مي‌توان از ظرفيت‌هاي موجود در جهت رونق توليد بهره‌گيري کرد.

الله‌کرم نصيري با تاکيد بر حمايت از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي، تصريح کرد: يکي از ظرفيت‌هاي استان، بخش معدن است که مي‌توان با رعايت کامل قوانين و حفظ منابع طبيعي استان زمينه براي ورود سرمايه‌گذاران را فراهم کرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در همين راستا بايد موانعي که فراروي سرمايه‌گذاري در بخش معادن وجود دارد از ميان برداشته شود و در حوزه گسترش معادن اقدامات بيشتري انجام داد.

در اين نشست با تصويب ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان با صدور مجوز براي اکتشاف معدن در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ موافقت شد و مقرر شد تا سرمايه‌گذار بخش خصوصي در ابتدا در محدوده مشخص اقدام به اکتشاف کند و سپس متناسب با نتايج اکتشاف نسبت به ادامه کار تصميم‌گيري شود.

همچنين با بخشودگي جرائم مالياتي يک واحد توليدي به شرط موافقت سازمان مرکزي و اختصاص نيم ليتر بر ثانيه آب براي راه‌اندازي يک واحد فرش‌شويي موافقت شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07