پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار

کد خبر: 154973 تاریخ انتشار: 1399/09/29 14:35:13
نمایش: 1872
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار را تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي، استاندار چهارمحال و بختياري بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

پنجم جمادي الاول مصادف با ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ سالروز ولادت با سعادت حضرت زينب (س) بانوي قهرمان کربلا، به نام روز پرستار نامگذاري شده است.

آن بانوي بزرگ؛ با تحمل آن همه سختي‌ها و ناملايمات با صبر و شکيبايي و شهامت بي نظير خود، پرستاري امام زمانش حضرت زين العابدين (ع) و ديگر بيماران و مصيبت زدگان کربلا را بر دوش کشيد.

نامگذاري سالروز ميلاد با سعادت حضرت زينب (س) به‌نام روز پرستار، يادآور ارزش تلاش‌هاي آن دسته از افراد جامعه است که انديشه‌اي جز التيام آلام و رنج‌هاي جسمي و روحي بيمار ندارند، بي‌شک هنر پرستاري نه يک تخصص و نه يک شغل، بلکه موهبتي ارزشمند از سوي پروردگار مي‌باشد که در روح مردان و زنان شايسته به وديعه گذاشته شده است.

نظام سلامت ايران اسلامي، همواره تجلي همدلي و اتحاد در عرصه بهداشت و درمان بوده است و پرستاران در اين ميان، کانون تعهد، نظم‌دهي، پيوستگيِ تيم درمان و آگاه‌ترين فرد به وجوه مختلف باليني و روحي بيمار هستند.

مدافعان سلامت و به‌ويژه پرستاران در ايام شيوع ويروس کرونا در خط مقدم مبارزه با اين ويروس منحوس و دفاع از سلامت مردم نقش حياتي دارند، بي‌شک اگر ايثار، جانفشاني و از خودگذشتگي اين قشر فداکار نبود، سرنوشت هزاران بيمار مبتلا به کرونا در هاله‌اي از ابهام قرار مي‌گرفت.

لذا مسئولان و مردم چهارمحال و بختياري همواره خود را مديون حضور پرشور و بي‌منت جامعه پرستاري دانسته و با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي ياريگر اين قشر خدوم خواهند بود.

اينجانب ضمن تبريک با سعادت ولادت عقيله بني هاشم، حضرت زينب (س) و روز پرستار و گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت، اين روز را به تمام فعالان و تلاشگران اين عرصه به‌ويژه پرستاران گرانقدر استان چهارمحال و بختياري تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و از زحمات و تلاش‌هاي ارزنده اين قشر شريف تشکر و قدرداني نموده، توفيق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07