پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

موانع اجراي ۳ طرح توليدي و خدماتي در چهارمحال و بختياري بررسي شد

کد خبر: 155168 تاریخ انتشار: 1399/10/30 21:46:46
نمایش: 2014
اخبار
️موانع اجراي طرح تفريحي پارک تهليجان و ۲ طرح گلخانه اي در شهر گهرو و هفشجان چهارمحال و بختياري روز سه‌شنبه در شصتمين جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان بررسي و مقرر شد تا با تشکيل کارگروه‌هاي تخصصي براي رفع اين موانع چاره‌انديشي شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست گفت: براي رفع مشکلات اين طرح ها مي‌طلبد تا کميته‌هاي کارشناسي و تخصصي شکل گيرد و با همکاري بين‌بخشي اين مشکلات برطرف شود.

الله‌کرم نصيري افزود: اجراي برخي طرح‌ها با وجود اينکه مجوزهاي قانوني‌ را دارند، اما سخت‌گيري‌هاي صورت گرفته از سوي برخي دستگاه‌هاي اجرايي مانع اجراي اين طرح‌ها مي‌شود.

وي تصريح کرد: اين در حالي است که در سال جهش توليد بايد روند جذب سرمايه‌گذار و اجراي طرح‌هاي توليدي را تسهيل کرد و دستگاه‌هاي اجرايي از راهکارهاي قانوني براي حمايت از توليد بهره‌گيري کنند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود براي جذب سرمايه‌گذار، اظهار داشت: جذب سرمايه‌گذار بخش خصوصي نه تنها منجر به رونق توليد مي‌شود بلکه در اشتغال نيروي کار نيز موثر است.

گفتني است، از ابتداي سال جاري تاکنون ۶۰ نشست با موضوع تسهيل و رفع موانع توليد در چهارمحال و بختياري برگزار شده است که طي اين جلسات ۴۱۶ مصوبه براي رفع مشکل توليدکنندگان تصويب و از اين ميان ۳۷۳ مصوبه اجرايي شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07