پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

توانمندسازي جامعه هدف بهزيستي نيازمند جلب خيرين است

کد خبر: 155225 تاریخ انتشار: 1399/11/08 21:47:26
نمایش: 1605
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به طرح‌هاي توانمندسازي جامعه هدف نهادهاي حمايتي گفت: توانمندسازي جامعه هدف بهزيستي نيازمند جلب مشارکت‌هاي مادي و فکري خيرين و نخبگان دانشگاهي است.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در نشست شوراي مشارکت‌هاي مردمي بهزيستي استان افزود: با کمک‌هاي دولتي، خدمات‌رساني به جمعيت قابل توجهي از افراد زيرپوشش بهزيستي امکان‌پذير نيست و بايد درصدد جلب و ترغيب کمک هاي خيرين به اين نهاد باشيم.

وي ادامه داد: سازمان بهزيستي با توجه به تنوع ماموريت‌هاي خود که بيشتر اجتماعي است از پيچيدگي و سختي خاصي برخوردار است به همين دليل با اعتبارات دولتي نمي‌توان به تنهايي از عهده اين کار برآمد و بايد بتوان مشارکت‌هاي مردمي را بيش از پيش جلب کرد.

مرداني با بيان اينکه جلب کمک‌هاي مردمي منوط به کمک‌هاي مادي نباشد، تصريح کرد: مي‌توان با بهره‌گيري از نظرات نخبگان دانشگاهي گام‌هاي مهمي در توانمندسازي افراد زيرپوشش بهزيستي برداشت که اين موضوع مي‌طلبد تا با جامعه دانشگاهي استان بيش از پيش ارتباط برقرار کرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري همچنين بر ضرورت برگزاري منظم شوراي مشارکت‌هاي مردمي بهزيستي تاکيد کرد و گفت: اميد است اين شورا سريع‌تر در تمامي شهرستان‌ها فعال شود.

مرداني همچنين رسيدگي به امور زنان بدسرپرست را از ضرورت‌هاي جامعه دانست و اظهار داشت: يکي از اقشاري که بيشترين آسيب‌پذيري را در جامعه دارند زنان بدسرپرست هستند که زيرپوشش ارگان خاصي قرار ندارند از اين رو مي‌طلبد با جلب کمک‌هاي خيرين به اين قشر نيز توجه ويژه اي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07