پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

برنامه‌هاي دهه فجر هماهنگ با برنامه‌هاي کشوري برگزار شود

کد خبر: 155239 تاریخ انتشار: 1399/11/09
نمایش: 1167
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري گفت: برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي ايام‌الله دهه فجر بايد به‌صورت منسجم و هماهنگ با برنامه‌هاي کشوري و باشکوه برگزار شود.
ليلا محمديان ۹ بهمن‌ماه در شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه ايام‌الله دهه فجر و مناسبت‌هاي پيش‌رو بايد باشکوه‌تر از سال‌هاي گذشته برگزار شود، اظهار کرد: اعضاي شوراي فرهنگي و فرمانداري‌هاي تابعه نسبت به برنامه‌ريزي براي برگزاري اين مناسبت‌ها اهتمام ويژه‌اي داشته باشند.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص فعاليت‌هاي صورت گرفته در راستاي ترويج نماز، گفت: افرادي که در اين موضوع عملکرد قابل قبولي داشته‌اند بايد مورد تقدير و تشويق قرار بگيرند، همچنين فرمانداري‌هاي ده‌گانه استان در راستاي ترويج و برپايي نماز  فعاليت‌هاي موثر داشته باشند.

وي افزود: طبق بخشنامه ابلاغي از سوي وزارت کشور، بايستي اقدامات انجام شده در بحث ستاد اقامه نماز و امر به‌معروف و نهي از منکر به‌صورت مکتوب مستندسازي و به دبيرخانه ستاد ارسال شود.

محمديان با اشاره به روز شمار ايام‌الله دهه فجر، يادآور شد: برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي اين ايام بايد به‌صورت منسجم و هماهنگ با برنامه‌هاي کشوري برگزار شود.


معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: زنان نقش ارزنده‌اي در تاريخ انقلاب اسلامي و پيروزي آن داشتند، بنابراين باتوجه به در پيش بودن ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن بايد برنامه‌هاي اين مناسبت مذهبي به نحو احسن برگزار شود.

لازم به ذکر است در ادامه اين جلسه اعضاي شوراي فرهنگي گزارشي از اقدامات خود در حوزه برنامه‌هاي فرهنگي ارائه دادند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07