پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
مديرکل دفتر مديريت عملکرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري:

بکارگيري نظام موثر براي مقابله با تخلفات در انجام وظايف سازماني از ضروريات است

کد خبر: 155286 تاریخ انتشار: 1399/11/13
نمایش: 1816
اخبار
️مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ارتقاي سلامت اداري از طريق اصلاح فرآيندهاي اداري و بکارگيري نظام موثر براي پيشگيري و مقابله با تخلفات در انجام وظايف سازماني از ضروريات است.
شهاب قائدي صبح امروز در حاشيه بازرسي از اداره‌کل منابع‌طبيعي و آبخيزداري چهارمحال و بختياري و اداره‌کل راه و شهرسازي استان، اظهار کرد: در حال حاضر باتوجه به شرايط شيوع کرونا، رعايت فاصله اجتماعي و حفظ  پروتکل‌هاي بهداشتي در ملاقات‌هاي مردمي، براي حفظ سلامت شهروندان و کارکنان اداري از ملزومات است و تمامي دستگاه‌هاي اجرايي بايد نسبت به اين مسئله اهتمام ويژه داشته باشند.

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در بازرسي از دستگاه‌هاي اجرايي مواردي مانند رعايت حقوق شهروندي، نظارت بر عملکرد کارکنان دولت، تکريم ارباب رجوع و صيانت از حقوق مردم مورد توجه قرار مي‌گيرد.

وي خاطر نشان کرد: شفاف‌سازي عملکرد و اطلاع‌رساني دقيق در دستگاه‌هاي اجرايي يکي از موارد ارتقاي سلامت اداري است، همچنين تحقق اين مسئله از طريق اصلاح فرآيندهاي اداري و بکارگيري نظام موثر براي پيشگيري و مقابله با تخلفات در انجام وظايف سازماني از ضروريات است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07