پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
️معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

مسوولان در اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي به ضوابط قانوني توجه کنند

کد خبر: 155288 تاریخ انتشار: 1399/11/14 23:05:40
نمایش: 1271
اخبار
️معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي موظفند هنگام اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي در بخش‌هاي مختلف به اسناد بالادستي، معيارهاي علمي، ضوابط قانوني، افزايش جمعيت و آينده توجه کنند.
ليلا محمديان روز سه‌شنبه هم‌زمان با سومين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي در آيين افتتاح و بهره‌برداري از پروژه‌هاي شهرستان بن، اظهار کرد: تمامي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري بايد به‌گونه‌اي طراحي و اجرا شوند که در آينده قابل توسعه باشند، همچنين  تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي موظفند هنگام در اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي در بخش‌هاي مختلف بايد به اسناد بالادستي، معيارهاي علمي، ضوابط قانوني، افزايش جمعيت و آينده توجه شود. 
 .
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ضرورت رعايت عدالت براي توسعه شهرستان‌هاي کشور و چهارمحال و بختياري گفت: شهرستان بن از ظرفيت‌ها، پتانسيل‌ها و توانمندي‌هاي فراواني براي سرمايه‌گذاري، پيشرفت و رسيدن به شاخص‌هاي توسعه‌اي برخوردار است که اين مسائل در توسعه شهرستان بايد مدنظر قرار بگيرد.

وي با اشاره به اينکه توسعه همه شهرستان‌ها بايد متوازن باشد، گفت: معمولا ضعف‌هاي زيرساختي در برخي شهرستان‌ها موجب شده است که اين شهرستان‌ها تا حدودي از مسير توسعه عقب بمانند، بنابراين بايد تقويت زيرساخت‌ها در اولويت قرار بگيرد.

محمديان تاکيد کرد: امکانات موجود در شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري با قبل از پيروزي انقلاب اسلامي قابل مقايسه نيست، اما هم‌چنان برخي مشکلات نيز وجود دارد و براي برطرف کردن اين موانع و مشکلات بايد عزم جهادي صورت گيرد.


معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري در پايان عنوان کرد: هر کدام از طرح‌هايي که در دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرند، مي‌تواند به نوبه خود بخشي از مشکلات آن منطقه را از نظر زيرساختي، اشتغال و ... را مرتفع کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07