پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

شهرداري‌ها نسبت به احداث پارکينگ طبقاتي اقدام کنند.

کد خبر: 155336 تاریخ انتشار: 1399/11/20 00:11:46
نمایش: 2671
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به کمبود پارکينگ عمومي در سطح شهرهاي استان گفت: شهرداري‌ها نسبت به احداث پارکينگ طبقاتي در نقاط پر تردد شهرها اقدام کنند.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در جلسه کميسيون ماده ۵ چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه تغيير کاربري اراضي مسکوني به تجاري بايد طبق ضوابط و قوانين انجام شود، اظهار کرد: گاهي تغيير کاربري اراضي مسکوني به تجاري در شهرها موجب ايجاد بار ترافيکي در يک نقطه از شهر مي‌شود، بنابراين بايد اين مسئله در تغيير کاربري مورد توجه قرار بگيرد.

وي در ادامه با اشاره به کمبود پارکينگ عمومي در سطح شهرهاي چهارمحال و بختياري، گفت: شهرداري‌ها نسبت به احداث پارکينگ طبقاتي در نقاط پر تردد شهرها اقدام کنند، احداث پارکينگ علاوه بر کاهش بار ترافيکي مي‌تواند براي شهرداري‌ها درآمدزايي نيز به‌همراه داشته باشد.

عباسي يادآور شد: اگر فضاي کافي براي احداث پارکينگ طبقاتي در سطح شهرها وجود ندارد، مي‌توان از بافت فرسوده براي احداث پارکينگ طبقاتي و پارکينگ عمومي استفاده کرد، اين فرهنگ بايد در سطح شهرها تقويت شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: طرح‌هاي ارائه شده در کميسيون ماده ۵ بايستي در کارگروه‌هاي مرتبط مورد بررسي کارشناسي قرار بگيرند و سپس در اين جلسه مطرح شوند.

گفتني است، در اين جلسه ۱۷ دستور کار مرتبط با کميسيون ماده ۵ در شهرهاي بن، فارسان، هفشجان، ناغان و شهرکرد مورد بررسي اعضا قرار گرفت و به تصويب رسيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07