پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

بيعت بختياري‌ها با امام راحل سند افتخاري در تاريخ انقلاب اسلامي است

کد خبر: 155375 تاریخ انتشار: 1399/11/20
نمایش: 2448
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بيعت بختياري‌هاي استان با امام خميني (ره) و اعلام برائت از بختيار در بهمن ۵۷ به سند افتخار اين قوم در تاريخ انقلاب اسلامي تبديل شده است.
اقبال عباسي روز دوشنبه در ديدار با جمعي از سران سه ايل بختياري‌، قشقايي و دهکردي اين استان به مناسبت سالروز بيعت عشاير بختياري با امام خميني (ره) در بهمن ۵۷ افزود: بختياري‌ها از جمله عشاير، همواره مورد تحسين امام خميني (ره) قرار داشتند به طوري که امام راحل فرمودند عشاير ذخاير انقلاب هستند و اين ذخاير همواره پشتيبان و حامي نظام در طول ۴۲ سال گذشته بوده است.

وي، آزادي‌خواهي و مبارزه با ظلم و طاغوت را از ويژگي‌هاي مهم بختياري‌ها و ساير اقوام استان چهارمحال و بختياري عنوان کرد و گفت: مردم اين استان در صحنه‌هاي مهم کشور حضور فعالي داشته و ضمن همراهي با مسئولان در پيشبرد اهداف نظام نقش بسزايي ايفا کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختياري مردم را صاحب اصلي انقلاب اسلامي دانست و افزود: در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامي خدمات قابل توجهي ارائه شده است و مي‌طلبد در ادامه نيز با تلاش و کوشش مسئولان اين خدمات‌رساني تقويت شود.

عباسي با مقايسه شرايط کشور در سال‌هاي قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب، مردم بسياري از شهرها و روستاهاي کشور از خدماتي نظير آب، برق، گاز و زيرساخت‌هاي ارتباطي محروم بودند اما امروز به طور مثال در تمامي شهرهاي بالاي ۱۰ خانوار اين استان برق‌رساني شده است.

وي افزود: امروز ايران در بسياري از زمينه‌ها از جمله دستاوردهاي علمي و نظامي به کشور قدرتمندي در سطح منطقه و جهان تبديل شده است و نقش تعيين‌کننده‌اي دارد.

در اين نشست از تعدادي عشاير و اقوم بختياري استان قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07