پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

برگزاري تجمعات در چهارمحال وبختياري تا ۲ هفته آينده ممنوع شد

کد خبر: 155502 تاریخ انتشار: 1399/12/10 16:11:12
نمایش: 1469
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: برگزاري هرگونه تجمع، همايش، مراسم عروسي و ختم، سيمنار و جشنواره‌ها ظرف ۲ هفته آينده در تمامي مناطق استان ممنوع است و در اين مدت از پذيرش هرگونه مهمان به ويژه از استان خوزستان خودداري شود.
اقبال عباسي روز يکشنبه در ستاد استاني مقابله با کرونا افزود: همچنين به منظور پيشگيري از ورود ويروس جهش‌يافته به استان به ويژه از سمت استان خوزستان، محدوديت‌هاي شديد ترددي در استان اعمال مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: در همين راستا، فرمانداران نسبت به کنترل مبادي ورودي و خروجي شهرستان‌هاي خود برنامه‌ريزي و اقدام کنند، علاوه‌ بر آن با برگزاري نشست‌هايي با بزرگان اقوام و متعمدان منطقه نسبت به پيشگيري از برگزاري مراسم‌هاي عروسي، عزا و دورهمي‌هاي خانوادگي همت کنند.

وي، کنترل پايانه‌هاي مسافربري و باري استان را از ديگر ضرورت‌هاي پيشگيري از همه‌گيري ويروس جهش‌يافته در استان برشمرد و افزود: علاوه‌بر جلوگيري از ورود خودروهاي شخصي به استان، ناوگان حمل مسافر و بار را نيز کنترل و چنانچه موارد مشکوکي شناسايي شود از ادامه سفر و يا فعاليت افراد مبتلا جلوگيري شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه از روز دوشنبه ۱۱ اسفند به مدت ۲ هفته دستگاه‌ها و ادارات مي‌توانند با دو سوم ظرفيت خود فعال باشند، خاطر نشان کرد: چنانچه مواردي از تخلف مديران دستگاه‌ها مبني بر رعايت نشدن پروتکل‌هاي بهداشتي در آن دستگاه گزارش شود، مدير متخلف به تخلفات اداري معرفي مي‌شود و مي‌تواند مشمول يکي از جريمه‌هاي تذکر، توبيخ و يا انفصال از خدمت شود.

عباسي، اعلام وضعيت استان از طريق رسانه‌ها در خصوص شيوع ويروس جهش‌يافته انگليسي، ارسال پيامک عمومي، کنترل بين شهرستاني و تشديد نظارت بر فعاليت اصناف و بازار را از ديگر اقدامات لازم براي مقابله و پيشگيري از شيوع اين ويروس در استان برشمرد.

وي خاطر نشان کرد: اين محدوديت‌ها تا ۲ هفته در استان اعمال مي‌شود و پس از آن بر اساس رنگ بندي‌هاي جديد شيوع کرونا، تصميمات بعدي گرفته مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07