پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري بايد کاربردي باشد

کد خبر: 155543 تاریخ انتشار: 1399/12/13
نمایش: 1276
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در استان بايد کاربردي، نوين و بروز باشند.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در ششمين نشست کارگروه اقتصادي، اشتغال و سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: نيازهاي آموزشي دستگاه‌هاي اجرايي استان شناسايي و پس از اولويت‌بندي، با توجه به امکانات موجود، دوره‌هاي آموزشي مورد نياز برگزار شود.

وي با اشاره به سفر برخي مسئولان ملي به چهارمحال و بختياري افزود: مصوبات اين سفرها بايد از سوي دستگاه‌هاي اجرايي در استان پيگيري و اجرايي شود.

عباسي تصريح کرد: اداره کل منابع‌طبيعي و آبخيزداري تا هفته آينده مشکل زمين مورد نياز براي احداث دامداري سه هزار رأسي در شهرستان خانميرزا را برطرف کند.

وي يادآور شد: زيرساخت‌هاي لازم براي سرمايه‌گذاري به‌خصوص آب، برق و گاز بايد تا محل اجراي طرح‌هاي سرمايه‌گذاري تامين شود.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين اظهار داشت: با توجه به تغييرات و ترکيب جمعيتي استان، مشکل اشتغال در آينده به حداقل مي‌رسد.

وي گفت: البته برنامه‌ريزان توجه کنند در دهه‌هاي آينده به جامعه‌اي با گروه سني کهنسال تبديل نشويم.

عباسي تاکيد کرد: تهيه و تدوين آمار مرتبط با جمعيت مي‌تواند ايده برنامه‌ريزي براي جمعيت، اشتغال‌زايي و توسعه را در ذهن برنامه‌ريزان و تصميم‌گيران تقويت کند.

گفتني است، در اين نشست گزارشي از روند بهبود آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي و پيگيري مصوبات سفر معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به چهارمحال و بختياري ارائه شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07