پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

رعايت اصل بي‌طرفي سرلوحه ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري است

کد خبر: 155574 تاریخ انتشار: 1399/12/20
نمایش: 1745
اخبار
️رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري، با تاکيد بر رعايت اصل بي‌طرفي در انتخابات، گفت: ادارات، نهادها و شرکت‌هاي دولتي به هيچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتي له يا عليه نامزدهاي انتخاباتي را ندارند.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در دومين نشست ستاد انتخابات استان افزود: با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند، انتخابات خرداد ۱۴۰۰ به طور رسمي وارد مرحله اجرا شد و اميد است با تلاش، همراهي و هم‌افزايي عوامل برگزاري انتخابات بتوان اين رويداد مهم سياسي را بار ديگر به نحو مطلوب برگزار کرد.

وي، فراهم کردن بستر مناسب براي برگزاري انتخابات و تامين امنيت آن را مهمترين وظيفه اين ستاد دانست و گفت: بي‌شک برگزاري انتخابات بايد در فضايي امن و توام با آرامش برگزار شود و در اين ميان عوامل اجرايي نقش مهمي برعهده دارند.

مرداني با تاکيد بر همدلي، وحدت و هم‌افزايي بين‌بخشي در برگزاري انتخابات، تصريح کرد: تقويت وحدت نه تنها موجب برگزاري انتخابات به نحو مطلوب مي‌شود، بلکه بستر مناسبي را براي تحقق مشارکت حداکثري و ايجاد رقابت سالم بين نامزدها ايجاد مي‌کند.

رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري، ايجاد شور و نشاط سياسي در جهت تحقق مشارکت حداکثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي را از ديگر اهداف ستاد انتخابات استان برشمرد و گفت: ايجاد فضاي رقابتي، رعايت اصل اعتماد و رضايت با پايبندي به قانون و رعايت اصل بي‌طرفي از ديگر اهداف اين ستاد به شمار مي‌رود.

مرداني با بيان اينکه مردم سرمايه‌هاي اجتماعي کشور و استان هستند، خاطرنشان کرد: در همين راستا تلاش مي‌شود تا با استفاده از نيروي انساني کارآمد در جهت سرعت، دقت و صحت برگزاري انتخابات، اعتماد مردم را حفظ کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07