پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

نظارت بر عرضه گوشت مرغ در چهارمحال و بختياري تشديد شد

کد خبر: 155595 تاریخ انتشار: 1399/12/22
نمایش: 2284
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: يکي از دغدغه‌هاي اصلي در ايام منتهي به سال نو تامين گوشت مرغ مورد نياز مردم استان است.
به گزارش روابط‌ عمومي استانداري چهارمحال و بختياري روز جمعه معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار به همراه رئيس سازمان جهاد کشاورزي، معاون دادستان عمومي و انقلاب شهرستان شهرکرد و جمعي از مديران مرتبط از کشتارگاه‌هاي دام و ‌طيور با هدف تشديد نظارت و جلوگيري از هرگونه تخلف در راستاي تامين گوشت مرغ مورد نياز مردم استان بازديد ميداني بعمل آورد.


الله‌کرم نصيري در اين بازديد با اشاره به اينکه در ايام منتهي به سال نو يکي از دغدغه‌هاي مديران حوزه اقتصادي، تامين گوشت مرغ مورد نياز مردم در چهارمحال و بختياري است، اظهار کرد: در اين راستا با هرگونه تخلف و کم‌ کاري به‌شدت مقابله مي‌کنيم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اجازه نمي‌دهيم در حوزه تامين و توزيع کالاهاي اساسي مورد نياز مردم دلال‌بازي و واسطه‌گري جاي قانون را بگيرد.

وي با بيان اينکه در حال حاضر مشکلي براي تامين نهاده‌هاي مورد نياز مرغداري‌هاي استان وجود ندارد خاطر نشان کرد: همچنين جوجه‌ريزي در مرغداري‌هاي استان انجام شده و مرغ پس از رسيدن به زمان کشتار بايد در بازار عرضه شود.

نصيري در پايان عنوان کرد: مردم در ايام پاياني سال نسبت به تامين اقلام و کالاهاي مورد نياز خود اقدام کنند و در صورت مشاهده تخلف اين موضوع را به تعزيرات حکومتي، سازمان صمت و ساير دستگاه‌هاي نظارتي گزارش دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06