پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ديدار با جمعي از کارکنان سپاه قمربني‌هاشم (ع)

کد خبر: 155635 تاریخ انتشار: 1399/12/27
نمایش: 2400
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت‌: سپاه قمر بني‌هاشم (ع) توانست در حوزه جمع‌آوري کمک‌هاي مومنانه در ايام شيوع کرونا و توزيع اين کمک‌ها در بين نيازمندان عملکرد مطلوبي داشته باشد، کمک هاي قابل توجهي در اين حوزه با همکاري گروه‌هاي مختلف جمع‌آوري شده است.
اقبال عباسي ۲۷ اسفند ماه در ديدار با جمعي از کارکنان سپاه قمربني‌هاشم (ع) به‌ مناسبت فرا رسيدن ميلاد امام حسين (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: پاسداران و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در تمامي صحنه‌ها و در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي از خود رشادت و ايثارگري نشان دادند و اگر جانفشاني آن‌ها در طول بيش از چهار دهه گذشته نبود، قطعا مشکلات بسياري گريبانگير اين کشور و نظام مي‌شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اتفاقات سال ۹۹، گفت: خوشبختانه اين استان با همدلي و همکاري مسئولان، متوليان بهداشت و درمان و مردم، رتبه سوم کشور در خصوص رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي را به خود اختصاص داد و توانستيم اين بيماري را به‌خوبي مديريت کنيم.

وي افزود: سپاه قمر بني‌هاشم (ع) نيز توانست در حوزه جمع‌آوري کمک‌هاي مومنانه در ايام شيوع کرونا و توزيع اين کمک‌ها در بين نيازمندان عملکرد مطلوبي داشته باشد، همچنين گروه‌هاي مختلف خيري و جهادي نيز در اين عرصه به‌خوبي وارد عمل شدند.

عباسي با تاکيد بر اينکه شرايط فعلي کرونا نبايد مردم و مسئولان را دلخوش و اميدوار کند، عنوان کرد: چهارمحال و بختياري به‌علت همجواري با استان خوزستان که به‌ نوعي کانون خطر کرونا است، در وضعيت خطر قرار دارد، اگر مراقبت‌ها و تدابير لازم اتخاذ نشود، مطمئنا وارد پيک بعدي شيوع کرونا خواهيم شد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه در سال آينده به‌علت چند مسئله از جمله انتخابات و خشکسالي سال پر کار و پر خطري را پيش‌رو خواهيم داشت، گفت: طبق گفته مسئولان هواشناسي اين استان رتبه سوم کاهش بارش در کشور را به خود اختصاص داده است، بنابراين کاهش بارش يک زنگ خطر جدي براي استان محسوب مي‌شود.

وي تاکيد کرد: بايد آمادگي کامل براي رويارويي با بحران کمبود آب در چهارمحال و بختياري در بين دستگاه‌هاي اجرايي و اعضاي شوراي تامين وجود داشته باشد تا براي بحث تامين آب با چالش مواجه نشويم.

عباسي در پايان با اشاره به اينکه با وجود مشکلات اقتصادي در کشور بودجه عمراني و جاري چهارمحال و بختياري با رشد قابل توجهي مواجه بود، خاطر نشان کرد: کسري اعتبارات هزينه‌اي دستگاه‌هاي اجرايي در روزهاي پاياني سال تا حدودي جبران خواهد شد.

لازم به ذکر است در اين ديدار اعضاي شوراي تامين استان نيز حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07