پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اعتبار هزينه‌هاي جاري استان در سال ۱۴۰۰ به دو برابر افزايش خواهد يافت

کد خبر: 155682 تاریخ انتشار: 1400/01/07 19:58:51
نمایش: 2221
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در سه سال گذشته اعتبارات عمراني چهارمحال و بختياري سالانه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزايش داشته است، گفت: اعتبار هزينه‌هاي جاري استان در سال ۱۴۰۰ به دو برابر افزايش خواهد يافت.
اقبال عباسي ۷ فروردين‌ ماه در ديدار نوروزي جمعي از مديران استاني با نماينده ولي‌فقيه در استان با اشاره به اينکه سال ۱۳۹۹ با فراز و فرودهاي بسيار به پايان رسيد، اظهار کرد: بيماري کرونا، تحريم‌هاي ظالمانه دشمنان، حادثه ترکيدگي لوله انتقال نفت مارون در شهرستان اردل و چالش‌هاي مربوط با کم‌آبي از جمله مهم‌ترين مشکلات اين استان در سال گذشته بود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: با وجود تمامي مشکلات، خوشبختانه با همدلي و همراهي مسئولان، مديريت بيماري کرونا در اين استان مطلوب بود، اين استان پس از استان هرمزگان و البرز رتبه سوم در رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي را کسب کرد که اين مسئله نشان‌دهنده فرهنگ بالاي مردم و پايبندي آن‌ها به قوانين است.

وي در ادامه با بيان اينکه در سه سال گذشته اعتبارات عمراني چهارمحال و بختياري سالانه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزايش داشته است، گفت: تامين هزينه‌هاي جاري دستگاه‌هاي اجرايي يکي از دغدغه‌هاي مسئولان بود که خوشبختانه با پيگيري‌هاي صورت گرفته از سازمان برنامه و بودجه کشور اين مشکل در اواخر سال ۱۳۹۹ رفع شد و اعتبار هزينه‌هاي جاري استان در سال ۱۴۰۰ به دو برابر افزايش خواهد يافت.

عباسي ادامه داد: همچنين در سال ۱۳۹۹ واگذاري اراضي به سرمايه‌گذاران در شهرک‌هاي صنعتي استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت برابر افزايش يافت.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه محور مواصلاتي شهرکرد - بروجن به لردگان آماده بهره‌برداري است، عنوان کرد: احداث محور لردگان به ايذه در سال‌هاي گذشته مورد غفلت واقع شده بود، خوشبختانه با پيگيري‌هاي صورت گرفته حدود ۱۸۰ ميليارد تومان اعتبار به اين پروژه اختصاص يافته است، همچنين محور ناغان به ايذه نيز با مشارکت بانک رفاه احداث خواهد شد.

وي با بيان اينکه در سال جديد چند چالش در چهارمحال و بختياري پيش روي مسئولان قرار دارد، توضيح داد: بيماري کرونا به اتمام نرسيده است، به‌نظر مي‌رسد به ‌علت دورهمي‌هاي نوروز و مسافرت‌ها بايد شاهد افزايش موارد بيماري در استان و پيک جديد باشيم، بنابراين مي‌طلبد اقدامات پيشگيرانه از هم‌اکنون در اولويت قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07