پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت فرارسيدن ۱۲ فروردين، روز جمهوري اسلامي

کد خبر: 155698 تاریخ انتشار: 1400/01/12
نمایش: 2685
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي ۱۲ فروردين، روز جمهوري اسلامي را گرامي‌داشت.
متن پيام اقبال عباسي به شرح ذيل است:

روز جمهوري اسلامي، يادآور همبستگي و اتحاد تاريخي ملت قهرمان ايران اسلامي است که براي تعيين آينده روشن خود و تحکيم پايه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در سال ۵۸ بار ديگر در صحنه حاضر شدند و با مشارکت مثال‌زدني خود يکي از ماندگارترين صفحات زرين انقلاب اسلامي را رقم زدند.

مردم سرافراز ايران اسلامي همواره در برهه‌هاي حساس، بينش و بصيرت کم‌نظير خود را نشان داده‌اند و براي توسعه و پيشرفت کشور، تصميم‌هاي بزرگ و اثرگذار گرفته‌اند.

مردم فهيم ايران اسلامي پس از سال‌ها مبارزه با طاغوت و پيروزي انقلاب اسلامي، به پاي صندوق‌هاي راي رفتند و با راي "آري" خود، استقرار پايه‌هاي مردم سالاري ديني و تجلي حق و سرنوشت را به دنيا نشان دادند.

امروز نيز کشور ما در موقعيت حساس ديگري قرار گرفته و با بيماري عالم گير کرونا مبارزه مي‌کند، در اين راه نيز مردم بزرگترين نقش را ايفا و مسئولان را در راه مبارزه و پيشگيري از اين بيماري همراهي مي‌کنند، بي‌شک بدون حضور مردم طرح‌هاي اجرا شده به موفقيت نخواهند رسيد.

امسال نيز در خرداد ماه ۱۴۰۰ بار ديگر مردم با مشارکت مثال‌زدني خود نشان خواهند داد که هيچ چيز نمي‌تواند آن‌ها را در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي نااميد کند و همواره براي حمايت از انقلاب اسلامي در صحنه حضور خواهند داشت.

اينجانب سالگرد استقرار جمهوري اسلامي را به آحاد مردم شريف و بزرگوار ايران اسلامي به‌ويژه مردم چهارمحال و بختياري تبريک و تهنيت عرض مي‌کنم و اميد است سال پيش‌رو توام با تعالي و پيشرفت براي ساختن ايراني آباد در پرتو رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07