پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

نخستين تصفيه‌خانه مکانيزه چهارمحال و بختياري افتتاح شد

کد خبر: 155770 تاریخ انتشار: 1400/01/31
نمایش: 2180
اخبار
️معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: امروز اولين تصفيه‌ خانه مکانيزه استان در شهرستان سامان در "پويش #هرهفتهالفب_ايران" به بهره‌برداري رسيد که براي احداث آن حدود ۵۱ ميليارد تومان هزينه شده است.
مجيد نظري ۳۱ فروردين ‌ماه در آئين افتتاح تصفيه‌ خانه شهرستان سامان اظهار کرد: "پويش #هرهفتهالفب_ايران" هر هفته با حضور وزير نيرو در سراسر کشور برگزار و در اين هفته نيز سه پروژه بزرگ در حوزه وزارت نيرو با اعتباري بالغ بر ۱۷۵ ميليارد تومان افتتاح و به‌ بهره‌برداري رسيد.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري افزود: امروز اولين تصفيه ‌خانه مکانيزه استان در شهرستان سامان به بهره‌برداري رسيد که براي احداث آن حدود ۵۱ ميليارد تومان هزينه شده است، ۱۱ ميليارد تومان از اين اعتبارات از محل منابع داخلي شرکت آب و فاضلاب و ۴۰ ميليارد تومان نيز از منابع دولتي تامين شده است.

وي با اشاره به اينکه کلنگ احداث تصفيه‌ خانه سامان در سال ۱۳۹۰ بر زمين زده شده است، گفت: اين اولين تصفيه‌خانه در شهرستان سامان است که پس از ۱۰ سال تکميل و به بهره‌برداري مي رسد، با افتتاح اين طرح جمعيتي بالغ بر ۳۰ هزار نفر به آب شرب سالم و پايدار دسترسي پيدا مي‌کنند.

نظري خاطر نشان کرد: با افتتاح تصفيه‌ خانه مکانيزه شهرستان سامان براي ۱۶ نفر به‌صورت مستقيم و براي ۳۲ نفر نيز به‌صورت غيرمستقيم شغل ايجاد شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07