پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

دستگاههاي اجرايي براي طرح‌هاي مرتبط با سلامت دانش‌آموزان همکاري کنند

کد خبر: 155787 تاریخ انتشار: 1400/02/04
نمایش: 1544
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان موظفند براي اجراي مطلوب طرح‌هاي مرتبط با سلامت دانش‌آموزان و جامعه همکاري و مشارکت کنند.
اقبال عباسي شامگاه شنبه در نخستين شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در سال‌جاري تاکيد کرد: اجراي مطلوب و اثربخش طرح‌هاي مرتبط با سلامت دانش‌آموزان و جامعه در اين استان جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار قرار گيرد.

وي در خصوص تبعات چاقي و لاغري دانش‌آموزان، گفت: مقرر شد براي جلوگيري از تبعات اين موضوع آمار و اطلاعات جمع‌آوري شده در اختيار متوليان قرار بگيرد و آن‌ها نيز اين موضوع را پيگيري کنند.

عباسي افزود: اگر فرد در کودکي و نوجواني مسائل مختلف را فرا نگرفته و توانمندي لازم را کسب نکرده باشد، نمي‌تواند در جامعه زندگي خوب و مفيدي داشته باشد، بنابراين بايد جايگاه و ارزش معلمان به خوبي تبيين شود.

وي با گراميداشت ۱۲ ارديبهشت‌ماه به‌عنوان روز معلم افزود: همکاري مسوولان براي برگزاري برنامه‌هاي مرتبط با هفته بزرگداشت مقام معلم مورد توجه تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري باشد.

عباسي عقل، ايمان و توانمندي را از ويژگي‌هاي مهم انسان برشمرد و تصريح کرد: معلم در ارتقاي کمي و کيفي اين ويژگي‌ها نقش مؤثر و مستقيم ايفا مي‌کند.

وي يادآور شد: برنامه‌هاي تشويقي و قدرداني از معلمان و آموزگاران نمونه چهارمحال و بختياري در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار و از طريق رسانه‌هاي گروهي به مردم اطلاع‌رساني شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07