پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازديد از روند عملياتي تعدادي از پروژه‌هاي حياتي استان

کد خبر: 155823 تاریخ انتشار: 1400/02/08
نمایش: 1554
اخبار
️اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري هشتم ارديبهشت‌ ماه از روند عملياتي تعدادي از پروژه‌هاي حوزه راه‌سازي و همچنين اصلاح خط لوله انتقال نفت مارون در منطقه ميانکوه اردل بازديد به‌عمل آورد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري در اين بازديد روند عمليات اجرايي پروژه محور شهرکرد - شلمزار - ناغان به ايذه، محور لردگان به ايذه و تعدادي از پروژه‌هاي تعريض و رفع نقاط حادثه ‌خيز محورهاي مواصلاتي استان مورد بررسي قرار گرفت.

اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در بازديد از پروژه‌هاي حوزه راه و راه‌سازي، اظهار کرد: راه يکي از محورهاي توسعه محسوب مي‌شود، بنابراين بايد تکميل پروژه‌هاي اين حوزه در اولويت قرار بگيرد.

وي با اشاره به آمار بالاي تصادفات در برخي از محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري، گفت: براي کاهش تصادفات در اين محورها بايد اصلاح نقاط حادثه ‌خيز و ايمن‌سازي محور در دستور کار قرار گيرد تا شاهد خسارت جاني و مالي ناشي از حوادث رانندگي نباشيم.

وي تاکيد کرد: درصدد هستيم در سفر مسئولان کشوري به چهارمحال و بختياري براي تکميل و کلنگ‌زني پروژه‌هاي راه‌سازي در استان اعتبار ملي مصوب کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07