پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

موانع ۱۷ طرح توليدي در چهارمحال و بختياري بررسي شد

کد خبر: 155907 تاریخ انتشار: 1400/02/19
نمایش: 1495
اخبار
موانع ۱۷ طرح توليدي و صنعتي چهارمحال و بختياري در نشست روز يکشنبه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اين استان بررسي و براي رفع آن ها تصميم‌گيري شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست اظهار داشت: اگر چه از سال‌هاي گذشته رفع موانع توليد در استان با جديت لازم پيگيري مي‌شد اما در سال جاري با محوريت شعار سال مبني بر توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها تلاش و اهتمام براي رفع موانع توليد در استان دو چندان شده است.

الله‌کرم نصيري ادامه داد: بي‌شک رونق توليد در استان، اشتغالزايي به همراه دارد و مي‌تواند بستر رشد و توسعه همه ‌جانبه استان را فراهم کند، از اين رو يکي از محوري‌ترين برنامه‌هاي استان تلاش براي رونق توليد و رفع موانع اين حوزه است.

وي در ادامه با اشاره به بررسي مشکلات ۱۷ طرح توليدي استان، تصريح کرد: با هم‌افزايي و همکاري بين‌بخشي، بسياري از اين مشکلات قابل رفع است و براي ديگر مشکلات نيز با تشکيل کميته‌هاي تخصصي مي‌توان به نتايج مورد نظر دست يافت.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: مشکلات موجود شامل بازپرداخت تسهيلات بانکي، تامين آب، زمين و سرمايه در گردش است که با همکاري دستگاه‌هاي مرتبط زمينه مناسبي براي رفع آن ها فراهم شد.

گفتني است در اين نشست در خصوص بررسي وضعيت تامين آب ناحيه صنعتي دشت زرين در شهرستان کوهرنگ با همکاري شرکت آبفا و همچنين تامين آب شرکت توان‌آور آسيا توليدکننده ورق‌هاي قلع اندود با همکاري شرکت آب منطقه‌اي اقدام شد.

همچنين نحوه تعيين تکليف تسهيلات روستايي، نرخ‌هاي جريمه در قراردادهاي شرکت شهرک‌هاي صنعتي، امهال چند فقره تسهيلات بانکي، پرداخت ۶ فقره تسهيلات سرمايه در گردش به مبلغ ۱۱۷ ميليارد ريال و تثبيت اشتغال ۸۰ نفر، ۲ فقره تسهيلات ثابت به مبلغ ۲۹ ميليارد ريال و ايجاد اشتغال براي ۱۵ نفر بررسي و تصويب شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07