پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

امسال پنج هزار ميليارد ريال به مديريت بحران کشور اختصاص يافت

کد خبر: 155965 تاریخ انتشار: 1400/02/27
نمایش: 996
اخبار
️معاون وزير کشور و رييس سازمان مديريت بحران با اشاره به ماموريت‌هاي اين سازمان گفت: در سال‌ جاري پنج هزار ميليارد ريال از محل ماده ۱۰ و ۱۲ به مديريت بحران کشور اختصاص يافت.
اسماعيل نجار روز دوشنبه در بازديد از پايگاه امداد هوايي چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران تاکيد کرد: بنا به ضرورت درخواست ۱۰ هزار ميليارد ريال اعتبار ديگر از سازمان برنامه و بودجه کشور شده که اميد است با اختصاص آن موافقت شود.

وي افزود: با توجه به وقوع بلاياي طبيعي در کشور و جايگاه ايران در اين زمينه، بايد به امکانات و تجهيزات مديريت بحران در تمامي استان‌ها توجه ويژه‌اي داشت.

نجار تصريح کرد: در اين راستا تامين امکانات و تجهيزات مورد نياز پايگاه‌هاي امداد هوايي اولويت دارد و تکميل پايگاه امداد هوايي چهارمحال و بختياري با توجه به موقعيت کوهستاني اين استان جزو اولويت‌هاي مديريت بحران است.

گفتني است؛ معاون وزير کشور و رييس سازمان مديريت بحران کشور به‌ مدت ۲ روز به چهارمحال و بختياري سفر کرده است و ديدار از طرح‌هاي در دست اجراي ستاد مديريت بحران استان، بررسي ميزان خشکسالي در چهارمحال و بختياري و نشست ستاد مديريت بحران از جمله برنامه‌هاي سفر او به اين استان است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07