پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

روابط عمومي در عرصه سياستگذاري‌هاي کلان و هدايت سازمان نقش ويژه‌اي دارد

کد خبر: 155979 تاریخ انتشار: 1400/02/28
نمایش: 2636
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در اولين نشست اعضاي جديد شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان، اظهار کرد: بدون ترديد نقش روابط عمومي به عنوان عنصر اصلي در عرصه سياستگذاري هاي کلان و هدايت سازمان ها جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص داده است و حيطه و تأثير فعاليت آن در ارتباطات درون سازماني و برون سازماني در سطح خرد و کلان بر هيچکس پوشيده نيست.
مرداني خاطر نشان کرد: روابط عمومي يک هنر در جهت تسهيل ارتباطات دو طرفه بين مخاطبان و دستگاه است و اين نقش بسيار مهم بايد با ظرافت خاصي انجام گيرد.

مرداني در ادامه ضمن تقدير و تشكر از زحمات اعضاي شوراي سابق، شوراي جديد را نسبت به تعامل هر چه بيشتر با يکديگر  توصيه نمود و خواستار استفاده از تجربيات اعضاي دوره هاي گذشته جهت تدوين برنامه هاي واقع بينانه در خصوص ارتقا جايگاه روابط عمومي و رشد و توسعه استان شد.

وي خاطر نشان کرد: با وجود مسايل و مشکلات بسياري که دشمنان براي نظام ايجاد کردند، جمهوري اسلامي ايران با بهره گيري از توان داخلي، در تمام حوزه ها پيشرفت هاي خوبي داشته اما دشمنان به دنبال سياه نمايي و وارونه نشان دادن عملکرد دولت براي ايجاد نااميدي و ياس در جامعه هستند، لذا بايد با اطلاع رساني شفاف و مستند از خدمات ارزشمند دولت و نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع کرد.

جعفر مرداني آسيب شناسي از عملکرد روابط عمومي هاي سطح ادارات، تعيين روساي کميته هاي شوراي هماهنگي روابط عمومي ها، بازنگري، پيگيري و جمع بندي مصوبات گذشته، ايجاد و به روز رساني بانک اطلاعاتي روابط عمومي ها، احقاق مسائل حقوقي روابط عمومي ها، تشکيل شوراهاي روابط عمومي شهرستان ها، انتخاب نماينده شوراي هماهنگي روابط عمومي ها و ارتباط با شوراي اطلاع رساني را از جمله مصوبات مهم اين جلسه دانست.

مديرکل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري نيز در ادامه ضمن تبريک ۲۷ ارديبهشت ماه "روز ارتباطات و روابط عمومي" گفت: لازم است مديران و کارکنان روابط عمومي ها به شکلي شفاف و آگاهانه به تجزيه و تحليل امور مبتلا به سازمان خود و رفع و رجوع مسائل بپردازند و نقش مهم خود را در تعيين سمت و سوي سياست‌هاي همگاني ايفا کنند.

افشين نيرومند افزود: مديران روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي در کنار شرح وظايف خود لازم است اولويت برنامه‌هاي خود را بر تحقق مشارکت حداکثري در انتخابات خرداد ماه جاري، آگاه سازي مردم و کارکنان ادارات در خصوص نحوه رعايت پروتکل هاي بهداشتي و‌ مراقبت در بحث بيماري کرونا و بيان اقدامات و عملکرد دستگاه خود در طول دولت تدبير و اميد قرار دهند.

وي در پايان با تقدير و تشکر از اقدامات و تلاش هاي اعضاي سابق شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان در جهت تحقق اهداف شورا و آرزوي موفقيت براي اعضاي جديد، تصريح کرد: لازم است که مصوبات بر زمين مانده شوراي قبلي با اولويت ويژه پيگيري و به نتيجه برسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07