پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

جلوگيري از تخلفات در مسائل عمراني روند توسعه شهري را تسريع مي‌کند

کد خبر: 155993 تاریخ انتشار: 1400/02/29
نمایش: 1124
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: طرح‌هاي توسعه شهري، محور و مبناي فعاليت‌هاي عمراني در شهرها محسوب مي‌شوند، جلوگيري از تخلفات در مسائل عمراني روند توسعه شهري را تسريع خواهد کرد.
اقبال عباسي ۲۹ ارديبهشت ‌ماه در جلسه کميسيون ماده ۵ چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه رعايت ضوابط و  قوانين مرتبط با حوزه شهرسازي در مباحث تغيير کاربري اراضي الزامي است، اظهار کرد: در بحث تغيير کاربري اراضي بايد مسائل ترافيکي، آموزشي، فرهنگي و ... ديده شود و اين تغيير کاربري‌ها طرح تفصيلي شهرها رو تحت تاثير قرار ندهد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: طرح‌هاي توسعه شهري، محور و مبناي فعاليت‌هاي عمراني در شهرها محسوب مي‌شوند، بنابراين براي عمل به ضوابط شهرسازي، استفاده از مشاوران مجرب و متخصص توصيه مي‌شود، جلوگيري از تخلفات در مسائل عمراني روند توسعه شهري را تسريع خواهد کرد.

وي خاطر نشان کرد: در صورتي که مديران سابق در واگذاري و تغيير کاربري اراضي مرتکب تخلف شده باشند، در صورتي که در بررسي‌ها تخلف اين مسئول محرز شود، با اين افراد برخورد مي‌شود.

عباسي در پايان تاکيد کرد: نياز است در خصوص رعايت قوانين در تعيين و افزايش سطح اشغال اراضي بررسي‌هاي لازم صورت گيرد.

گفتني است؛ در اين جلسه طرح‌ تفصيلي شهر بلداجي مورد بررسي اعضاي کميسيون ماده ۵ استان قرار گرفت، همچنين ۲۳ طرح از شهرهاي شهرکرد، سامان، هفشجان و آلوني توسط اعضا بررسي و مورد موافقت قرار گرفت و تنها يک طرح با مخالفت اعضا روبرو شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07