پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

توانمندسازي مددجويان مهمترين برنامه کميته امداد چهارمحال وبختياري باشد

کد خبر: 155995 تاریخ انتشار: 1400/02/29
نمایش: 1602
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: توانمندسازي مددجويان و خروج آن‌ها از چتر حمايتي کميته امداد براي جايگزيني نيازمندان ديگر در راس برنامه‌هاي کميته امداد استان قرار گيرد.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در ديدار با معاون امور مجلس کميته امداد امام خميني (ره) و معرفي مديرکل جديد کميته امداد اين استان اظهار داشت: ايجاد اشتغال براي مددجويان به ويژه در روستاها و احداث مسکن براي آن ها در اولويت قرار گيرد.

وي ادامه داد: طي سال‌هاي گذشته اقدامات خوبي در استان در راستاي توانمندسازي مددجويان و احداث مسکن انجام شده است که مي‌طلبد در ادامه نيز اين برنامه‌ها با قوت بيشتري تداوم يابد.

معاون امور مجلس کميته امداد امام خميني (ره) نيز در اين نشست تلاش براي خودکفايي مددجويان را از مهمترين رويکردهاي اين نهاد برشمرد و گفت: توانمندسازي محرومان در راس برنامه‌ها قرار دارد و به همين منظور برنامه‌هايي نظير ايجاد اشتغال، احداث مسکن و خودباوري ويژه مددجويان اجرا مي‌شود.

جعفر صباغيان افزود: اميد است با اجراي اين برنامه‌ها در سال جديد نيز بتوان گام موثري در پيشبرد برنامه‌ها و سياست‌هاي نهاد برداشته شود.

وي از تعامل شکل گرفته در استان بين استانداري و کميته امداد امام (ره) قدرداني کرد و گفت: اميد است با مديريت جديد اين نهاد در استان، شاهد اجراي بيش از پيش سياست‌ها و تحقق برنامه‌ها همچون گذشته باشيم.

معاون امور مجلس کميته امداد امام خميني (ره) از تفاهم‌نامه ايجاد ۵۰ هزار مسکن ويژه مددجويان کشور خبر داد و گفت: مقرر شده در اين برنامه ظرف ۲ سال براي مددجويان روستايي واحد مسکوني احداث شود ولي هنوز سهم استان ها از اين تعداد مسکن مشخص نشده است.

گفتني است، در اين آيين از خدمات علي ملک پور مديرکل سابق کميته امداد امام در چهارمحال و بختياري قدرداني و جاسم محمدي فارساني به عنوان مديرکل جديد معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07