پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۱۳ طرح سرمايه‌گذاري در کارگروه زيربنايي چهارمحال و بختياري تصويب شد

کد خبر: 156000 تاریخ انتشار: 1400/02/30
نمایش: 1714
اخبار
️کليات ۱۳ طرح سرمايه‌گذاري پس از بررسي استعلام‌هاي قانوني و موافقت‌هاي اصولي صادر شده در کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط‌زيست چهارمحال و بختياري به تصويب اعضاء رسيد.
استاندار چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه در کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط‌زيست اين استان بر لزوم حمايت از طرح‌هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي تأکيد کرد.

اقبال عباسي با بيان اينکه روند پاسخ به استعلام‌هاي سرمايه‌گذاري نبايد در دستگاه‌هاي اجرايي طولاني شود، گفت: دستگاه‌هاي اجرايي مشخص‌شده در قانون، براي استعلام در روند سرمايه‌گذاري، بايد در مهلت قانوني پاسخ مثبت يا منفي استعلام‌ها را ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: با تصويب و اجراي طرح‌هاي ارائه شده در اين کارگروه زمينه افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي در استان فراهم مي‌شود.

گفتني است، بررسي و ارائه پيشنهاد در خصوص برنامه‌هاي توسعه استان در حوزه‌هاي زيربنايي، اتخاذ ساز و کارهاي لازم براي انجام وظايف مرتبط با اجراي آيين‌نامه استفاده از اراضي، احداث بنا و تأسيسات در خارج از حريم شهرها و محدوده روستاها و بررسي راهکارهاي افزايش مشارکت‌هاي مردم و سازمان‌هاي مردم‌نهاد در راستاي توسعه زيرساختي شهرها، روستاها و مناطق عشايري از جمله وظايف کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط‌زيست در استان‌ها به شمار مي‌رود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07