پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

️براي رفع موانع توليد، راهکار قانوني ارائه شود.

کد خبر: 156071 تاریخ انتشار: 1400/03/11
نمایش: 1781
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمام تلاش دولت کمک به رونق توليد است و در اين ميان براي رفع موانع موجود و پاسخگويي به انتظارات بايد راهکار قانوني ارائه شود.
اقبال عباسي روز سه‌ شنبه در نشست ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اين استان افزود: بي‌شک اهتمام مديران و دستگاه‌هاي دولتي کمک به توليد و رفع دغدغه‌ها و موانع بخش توليد است اما خواسته‌ها و انتظارات بايد در چارچوب قانون و مقررات باشد.

وي ادامه داد: بخشي از مشکلات فعالان بخش خصوصي و توليدکنندگان در حوزه بانکي، مالياتي و بيمه است که با رايزني سعي در رفع اين مشکلات شده اما تصميم‌گيري‌ها بايد مطابق مقررات باشد.

عباسي رونق توليد را عامل رشد و شکوفايي بخش اقتصادي کشور و استان دانست و گفت: با رونق توليد علاوه ‌بر اشتغالزايي، حرکت اقتصاد به سمت توسعه و آباداني شتاب مي‌گيرد اما چنانچه واحدي از چرخه توليد بازماند بي‌شک مشکلات و موانع بزرگي فراروي آن قرار مي‌گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري بخش مهمي از مشکلات و موانع توليد را ناشي از تحريم‌ها دانست و اظهار داشت: نبود مواد اوليه و چالش‌هاي تامين آن بسياري از واحدها را با مشکلات جدي مواجه کرده از همين رو نبايد مشکلات اين حوزه را تنها به مسائل داخلي ربط داد و بايد واقعيت‌ها را در نظر گرفت.

 گفتني است؛ در اين نشست مشکلات و موانع توليد پنج واحد صنعتي بررسي و براي رفع آن ها راهکارهاي عملياتي ارائه شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07