پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دعوت استاندار چهارمحال و بختياري از مردم بام ايران براي حضور پرشور در انتخابات

کد خبر: 156149 تاریخ انتشار: 1400/03/27
نمایش: 990
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي از عموم مردم هميشه در صحنه براي شرکت در انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا دعوت به‌عمل آورد.

متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است

بسم‌الله الرحمن الرحيم

روز ۲۸ خردادماه براي ملت ايران يک روز سرنوشت‌ساز و اعمال قدرت محسوب مي‌شود، مردم ايران اسلامي بر اساس يک وظيفه ملي و مذهبي بايستي در انتخابات مشارکت کنند و مي‌توانند با انتخاب کانديداي مورد نظر در تعيين سرنوشت خودشان دخيل شوند.

در زمان تبليغات کانديداهاي رياست جمهوري مناظراتي بين کانديداها از شبکه ملي پخش شد، همچنين در استان‌ها نيز مناظراتي بين نمايندگان کانديداهاي رياست جمهوري شکل گرفت، در اين مناظره‌ها مردم کم و بيش با برنامه‌ها و ديدگاه‌هاي اين نامزدهاي انتخابات آشنا شدند.

بعضا مردم به‌علت وجود مشکلات موجود در کشور در زمينه اقتصادي، بيکاري و تورم گلايه‌هايي دارند، اما بايد از خود اين سوال را بپرسند که اگر من در انتخابات شرکت نکنم، آيا ديگران سرنوشت را براي من رقم مي‌زنند، وظيفه شرعي و قانوني حکم مي‌کند همگان در انتخابات شرکت و فردي را به‌عنوان رئيس جمهور انتخاب کنند که براي چهار سال زمام امور اجرايي کشور را به دست بگيرد، همچنين در چهارمحال و بختياري هم‌زمان با سراسر کشور انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز برگزار مي‌شود و مردم اعضاي شوراي شهر و روستا را انتخاب خواهند کرد.

هر دو انتخاب بسيار مهم است، در انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا مردم سرنوشت شهر و يا روستاي خود را به دست جمعي مي‌سپارند تا با انتخاب شهردار يا دهيار امورات شهر و روستايشان را پيگيري کند، اين انتخابات در کنار انتخابات رياست جمهوري از اهميت خاصي برخوردار است.

اکنون کشور در شرايط حساسي قرار دارد، دشمنان جمهوري اسلامي و عناصر ضدانقلاب به‌دنبال اين هستند که مشارکت مردم در انتخابات پايين بيايد تا از اين طريق به اهداف شوم خود برسند، دولت به‌عنوان مجري تمام بسترهاي لازم را براي برگزاري يک انتخابات سالم و در عين حال امن در روز ۲۸ خرداد تدارک ديده است.

اينجانب به‌عنوان يک خدمتگزار از تک تک آحاد مردم عزيز ايران و چهارمحال و بختياري دعوت مي‌کنم روز جمعه در پاي صندوق‌هاي راي حاضر شوند و براي تعيين سرنوشت ملي و محلي خود اقدام کنند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07