پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

سياست‌گذاري‌ها در موضوع حجاب و عفاف متمرکز شود

کد خبر: 156189 تاریخ انتشار: 1400/04/05
نمایش: 2237
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ضرورت پرهيز و پيشگيري از موازي‌کار در دستگاه‌هاي متولي حجاب و عفاف گفت: علاوه بر تمرکز بر سياست‌گذاري‌ها، در اين موضوع بايد بر توزيع امکانات و اختيارات نيز دقت شود.
اقبال عباسي روز شنبه در نشست ستاد راهبردي حجاب و عفاف چهارمحال و بختياري افزود: در ارزيابي‌هاي انجام‌ شده در خصوص ترويج حجاب و عفاف لازم است موارد کيفي و کمي با دقت بيشتري مورد بررسي قرار گيرد چرا که بايد توزيع امکانات و اعتبارات در اين حوزه بر اساس اولويت‌بندي‌هاي مرتبط با شوراي سياست‌گذاري انجام شود.

وي با بيان اينکه دين اسلام دين سازندگي است و آيات قرآن کريم براي ساختن انسان‌ها نازل شده است، تصريح کرد: انسان‌هاي ساخته شده، جامعه را مي‌سازند اما اينکه چه کساني مسئول اجراي سياست‌ها و راهبردها در اين زمينه هستند نيز از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

عباسي به وجود مديريت‌هاي مختلف در بخش‌هاي گوناگون مرتبط با حوزه فرهنگي و به ويژه حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: بايد قدرت متمرکز و اختيارات به روز شود تا بتوان بر مبناي آن انتظارات را نيز تعريف کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين بر تمرکز سياست‌گذاري‌ها، برنامه‌ريزي در شوراي فرهنگي و ارزيابي دستگاه‌ها بر اساس برنامه‌هاي تدوين شده تاکيد کرد.

گفتني است؛ نشست ستاد راهبردي حجاب و عفاف چهارمحال و بختياري با حضور سردار مهدي رضاييان دبير شوراي سياست‌گذاري عفاف و حجاب کشور برگزار شد.

در اين نشست علاوه بر ارائه گزارش فعاليت‌هاي تعدادي از دستگاه اجرايي برتر استان در اين حوزه، برخي از حاضران ديدگاه‌ها، نظرات و پيشنهادهاي خود را در رابطه با توجه به آسيب‌شناسي، فراهم کردن بستر استفاده از حجاب، تفکيک دو مقوله عفاف و حجاب، تشکيل قرارگاه عملياتي حجاب و عفاف و ضرورت ترويج گفتمان جذب، بيان کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07