پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

زمين احداث ايستگاه راه‌آهن چهارمحال و بختياري تامين شد

کد خبر: 156206 تاریخ انتشار: 1400/04/09
نمایش: 2484
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده مقرر شد ۳۵ هکتار از ۱۱۸ هکتار زمين منطقه منظريه شهرکرد آزادسازي و براي احداث ايستگاه راه‌آهن استان اختصاص داده شود.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتي اين استان افزود: به دنبال پيگيري‌هاي انجام شده در تهران، مقرر شده است تا زمين در کوتاه‌ترين زمان آزادسازي و عمليات براي احداث ايستگاه آغاز شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست اظهار داشت: در راستاي حفظ حق و حقوق مردم بايد تا آخرين لحظه مديريت تلاش کرد و چنانچه مديري در اين خصوص سستي کند، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به صورت مکتوب گزارش دهد.

وي در ادامه، روند اجراي طرح آبرساني بن به بروجن به عنوان مهمترين طرح اقتصاد مقاومتي اين استان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: اگر چه چالش‌هايي در اين ميان وجود داشت اما در حوزه پيمانکاري تقويت بيشتري انجام گرفت و با اين وجود روند اجراي طرح به خوبي پيش رفته است.

عباسي اعتبار مصوب براي اين طرح را ۴۰۰ ميليارد تومان اعلام کرد و افزود: از اين ميزان تاکنون ۲۰۰ ميلياد تومان اعتبار جذب شده و براي سال جاري نيز ۷۰ ميليارد تومان در قانون بودجه به تصويب رسيده و ۹۴ ميليارد تومان نيز هفته گذشته به استان ابلاغ شد.

استاندار چهارمحال و بختياري چالش جدي براي تکميل اين طرح را آبگير آن دانست و گفت: جاي نگراني ندارد و اميد است با تلاش‌ مسوولان اين چالش نيز از ميان برداشته شود.

عباسي همچنين نسبت به عملکرد توانير در احداث خط ۶۳ کيلوواتي به منظور برق‌رساني به مجتمع فولاد چهارمحال انتقاد کرد و اظهار داشت: اين طرح جزو تعهدات توانير است و چنانچه اعتبار اختصاص يافته به اين طرح را جذب نکند به منزله ترک فعل است و به مقام قضايي معرفي مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07