پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

مستندسازي برنامه‌هاي فرهنگي اجرا شده در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي جدي گرفته شود

کد خبر: 156255 تاریخ انتشار: 1400/04/14
نمایش: 1858
اخبار
️معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مستندسازي اقدامات و برنامه‌هاي فرهنگي اجرا شده از اهميت بالايي برخوردار است، گفت: متاسفانه برخي فرمانداري‌ها در بحث مستندسازي اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگي تا حدودي ضعيف عمل مي‌کنند، بايد مستندسازي برنامه‌هاي فرهنگي اجرا شده در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي جدي گرفته شود.
ليلا محمديان ۱۴ تير ماه در شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بحث تجهيز نمازخانه ادارات و فرمانداري ها بايد مورد توجه جدي قرار بگيرد، اظهار کرد: مديران و فرمانداران درصدي از اعتبارات سال ۱۴۰۰ را با توجه به متراژ ساختمان براي تجهيز نمازخانه‌ها پيشنهاد دهند و تلاش مي‌کنيم اين اعتبار اختصاص داده شود.

 معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري افزود: تصميم‌گيري براي حل برخي از موضوعات و معضلات فرهنگي موجود در استان در حيطه اختيارات شوراي فرهنگي استانداري استان نيست و اين موضوعات بايد در جلسات مرتبط مطرح و براي حل آن‌ها برنامه‌ريزي شود.

وي در خصوص موضوعات و چالش‌هاي فرهنگي مرتبط با گردشگران ورودي به چهارمحال و بختياري، گفت: متاسفانه برخي از گردشگران به هنجارها و سنت‌هاي بومي مردم استان احترام نمي‌گذارند، دستگاه‌هاي متولي بايد با هنجارشکنان برخورد کنند.

محمديان در ادامه با اشاره به اينکه تمامي افراد جامعه در قبال اعضاي خانواده خود مسئول هستند، عنوان کرد: والدين بايد از فرزندان خود در برابر آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي محافظت کنند، همه افراد بايد اشاعه‌دهنده اسلام ناب محمدي باشند.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به عملکرد شوراي فرهنگي استانداري در سال گذشته، يادآور شد: منکر زحمات مسئولان قبلي نيستيم، اما برخي مباحث در اين شورا مورد بي‌ توجهي قرار گرفته بود، خوشبختانه رتبه استان در ستاد امر به معروف و نهي از منکر از ۲۸ در سال ۱۳۹۸ به رتبه دوم کشوري در سال ۱۳۹۹ ارتقا پيدا کرده است و اين مسئله مرهون زحمات اعضاي اين شورا است.

وي در پايان با تاکيد بر اينکه مستندسازي اقدامات و برنامه‌هاي فرهنگي اجرا شده از اهميت بالايي برخوردار است، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخي از فرمانداري‌ها در بحث مستندسازي اقدامات صورت گرفته تا حدودي ضعيف عمل مي‌کنند، بايد مستندسازي برنامه‌هاي فرهنگي اجرا شده در مناسبت‌هاي ملي و مذهبي جدي گرفته شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07