پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

رعايت مصوبه دورکاري در ادارات الزامي است

کد خبر: 156256 تاریخ انتشار: 1400/04/14
نمایش: 1524
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مديران دستگاه‌هاي اجرايي ملزم به رعايت مصوبه دورکاري براي کارمندان هستند، گفت: اگر مدير دستگاهي نسبت به اين مسئله بي‌توجه است بايد به تخلفات اداري معرفي شود.
اقبال عباسي ۱۵ تير ماه در جلسه ستاد مديريت بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه زنگ خطر پيک پنجم کرونا در کشور به صدا درآمده است، اظهار کرد: اگر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در اولويت مردم، مسئولان و دستگاه‌هاي تخصصي امر نظارت بر رعايت پروتکل‌ها قرار نگيرد، در آينده‌اي نه چندان دور اين استان نيز وارد پيک پنجم کرونا خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰‌ گانه در اسرع وقت با حضور اعضاي شوراي تامين شهرستان و اعضاي ستاد کرونا به‌ منظور اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي کرونايي تصميم‌گيري کنند، تصميمات اين جلسه به منزله مصوبه ستاد استاني کرونا است.

وي با بيان اينکه دورهمي‌هاي خانوادگي، برگزاري مراسمات و تجمعات انتخاباتي و حضور گردشگران در چهارمحال و بختياري در يک ماه اخير نويد افزايش آمار ابتلا به کرونا را مي‌داد، عنوان کرد: بايد با افرادي که پروتکل‌هاي بهداشتي را نقض مي‌کنند، برخورد لازم صورت بگيرد.

عباسي با اشاره به اينکه مديران دستگاه‌هاي اجرايي ملزم به رعايت مصوبه دورکاري براي کارمندان هستند، گفت: اگر مدير دستگاهي نسبت به اين مسئله بي‌توجه است بايد به تخلفات اداري معرفي شود، همچنين دورکاري کارمندان بنا بر تشخيص مدير انجام شود، اگر مدير احساس مي‌کند حضور کارمند و کارشناسي در اداره ضرورت دارد و آن فرد نمي‌تواند از راه دور به امورات اداري رسيدگي کند، مي‌تواند دورکاري اين کارمند را لغو و ساير کارمندان که امکان دورکاري براي آن‌ها فراهم است را به دورکاري بفرستند، اما ميزان حضور کارکنان و دورکاري در اداره بايد بر اساس وضعيت رنگ‌بندي اعمال شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در حال حاضر و با توجه به شرايط کرونايي، مخالف برگزاري هرگونه نمايشگاه در استان هستيم، گفت: برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي نيز بايد با مجوز دانشگاه علوم‌پزشکي باشد، نظارت بر صنوف نيز تشديد شود.

وي در پايان در خصوص ورود اتوبوس‌هاي حامل گردشگر به چهارمحال و بختياري، توضيح داد: رانندگان اين خودروها بايد از پايانه‌هاي رسمي کشور صورت وضعيت تهيه کنند و مبدا و مقصد آن‌ها نيز مشخص باشد در غير اين‌ صورت ورود آن‌ها به استان غيرقانوني است و بايد با آن‌ها برخورد شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07