پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

۱۴ ميليارد ريال اعتبار به موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختياري تخصيص يافت

کد خبر: 156261 تاریخ انتشار: 1400/04/20
نمایش: 2392
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در سال جاري براي محوطه‌سازي مرکز فرهنگي و موزه دفاع مقدس استان ۱۴ ميليارد ريال اعتبار تخصيص داده شد.
جعفر مرداني روز يکشنبه در شوراي هماهنگي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان افزود: اميد است بتوان با جذب اعتبارات ملي، موزه دفاع مقدس استان را سريع‌تر تکميل کرد.

وي در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس يکي از نمادهاي تاريخي و طلايي کشور است که رزمندگان عزيز در مقابل ابر قدرت‌هاي جهان با کمترين امکانات ايستادگي کردند و ما امروز آرامش و امنيت خود را مرهون خون شهدا هستيم.

مرداني تصريح کرد: بايد تلاش کرد تا همواره شهدا به عنوان اسوه و الگو معرفي شوند و اين موضوع به خوبي به نسل‌هاي بعدي انتقال داده شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تکريم پيشکسوتان دفاع مقدس، افزود: زنده نگه‌ داشتن ياد و خاطره شهدا و تکريم خانواده‌هاي آن ها و پيشکسوتان اين عرصه براي تداوم و عظمت انقلاب اسلامي ضروري و لازم است.

مرداني تصريح کرد: بايد از تجارب پيشکسوتان ايثار و شهادت که گنجينه‌هاي ارزشمندي هستند به نحو شايسته‌اي بهره‌گيري کرد.

وي خاطر نشان کرد: در راستاي تدوين نقش ادارات استان در هشت سال دفاع مقدس، دستگاه‌هايي که هنوز اقدام به مستندسازي نکرده‌اند نسبت به انجام آن هر چه سريع‌تر اقدام کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07