پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۳۵ کيلومتر بزرگراه و راه اصلي در چهارمحال و بختياري افتتاح شد

کد خبر: 156282 تاریخ انتشار: 1400/04/24
نمایش: 1869
اخبار
️در هشتاد و يکمين پويش ملي تدبير و اميد براي جهش توليد، ۳۵ کيلومتر بزرگراه و راه اصلي چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه، همزمان با بهره‌برداري از ۳۲۱ کيلومتر طرح راهسازي در ۱۷ استان کشور در ارتباط ويدئوکنفرانسي با رئيس‌جمهوري بهره‌برداري شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در اين آيين با قدرداني از تلاش مسئولان، مشاوران و پيمانکاران طرح‌هاي راهسازي استان، اظهار داشت: ۳۵ کيلومتر بزرگراه و راه اصلي در استان افتتاح شد که نقش مهمي در ارتقاي شاخص حوزه راهسازي استان دارد.

مجيد نظري افزود: با افتتاح اين سه طرح مجموع بزرگراه‌هاي استان به ۲۹۳ کيلومتر و مجموع راه‌هاي اصلي به ۲۵۳ کيلومتر افزايش يافت.

وي خاطرنشان کرد: براي سه طرح راهسازي استان که شامل هفت کيلومتر محور کنارگذرشمالي شهرکرد و ۲۸ کيلومتر بزرگراه محور شهرکرد به بروجن و بروجن به لردگان است ۴۰۶ ميليارد تومان هزينه شده است.

مديرکل منطقه غرب و مرکز شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور نيز در اين نشست گفت: در قالب ۳۵ قرارداد ۲۱۰ کيلومتر راه در چهارمحال و بختياري در حال احداث است که از اين ميزان ۱۴۰ کيلومتر بزرگراه و مابقي آن راه اصلي است.

علي‌ اصغر کاظمي اظهار کرد: ارزش اين طرح‌هاي راهسازي چهار هزار ميليارد تومان است.

وي ادامه داد: از ۲۱۰ کيلومتر طرح راهسازي در استان، ۱۱ هزار متر در قالب ۹ دستگاه تونل در دست اقدام است.

کاظمي از آغاز پنج قرارداد جديد راهسازي در استان در سال جاري خبر داد و گفت: بر اين اساس ۲۱۰ کيلومتر طرح راهسازي در حال احداث در استان به ۳۵۰ کيلومتر افزايش پيدا مي‌کند.

مديرکل منطقه غرب و مرکز شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور خاطرنشان کرد: با تلاش‌هاي انجام شده در استان ۷۵۳ کيلومتر راه اصلي و حدود ۳۰۰ کيلومتر بزرگراه احداث شده که با توجه به جايگاه ترانزيتي استان در کريدور شمال به جنوب اميد است بتوان طرح‌هاي بيشتري در اين استان اجرا کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07