پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

پليس‌راه خودروهاي غيربومي را به مبدا عودت دهد

کد خبر: 156334 تاریخ انتشار: 1400/05/03
نمایش: 2742
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص کنترل مبادي ورودي شهرستان‌هاي استان، گفت: تنها اعمال جريمه نقدي براي خودروهاي غيربومي کارساز نيست و پليس‌راه بايد خودروهاي غيربومي را به مبدا عودت دهد.
جعفر مرداني سوم مردادماه در جلسه قرارگاه عملياتي ستاد استاني مديريت بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اين استان وارد پيک پنجم بيماري کرونا شده است، اظهار کرد: به‌دليل کاهش رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در استان شاهد افزايش موارد سرپايي و بستري بيماران کرونايي هستيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بيش‌ترين آمار ابتلا به کرونا در دورهمي‌هاي خانوادگي و مراسمات عروسي و عزا رخ مي‌دهد، در بحث مديريت بيماري کرونا تنها وزارت بهداشت و درمان مسئوليت ندارد و تمامي دستگاه‌هاي اجرايي براي قطع چرخه شيوع اين ويروس مسئول هستند.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري مراسمات ماه محرم و صفر، گفت: طبق آخرين مصوبات ستاد ملي کرونا بايد مراسمات محرم و صفر بر اساس پروتکل‌هاي سال گذشته برگزار شود و پيشنهادات جديد نيز در اين ستاد مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

مرداني با بيان اينکه طبق محدوديت‌هاي هوشمند کرونا در شهرستان‌هاي با وضعيت قرمز کرونايي تنها گروه شغلي يک مجاز به فعاليت هستند، عنوان کرد: بنا بر شرايط موجود بازاريان همراهي و همکاري لازم را با بازرسان داشته باشند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص کنترل مبادي ورودي شهرستان‌هاي استان، تاکيد کرد: تنها اعمال جريمه نقدي براي خودروهاي غيربومي کارساز نيست و پليس‌راه بايد خودروهاي غيربومي را به مبدا عودت دهد و همچنين ممنوعيت تردد شبانه خودروها از ساعت ۱۰ شب الي سه صبح با جديت اعمال شود.

وي افزود: فرمانداران در صدور مجوز تردد با حساسيت بيش‌تري عمل کنند و صدور مجوز تردد بين شهرستاني و استاني با راستي آزمايي توسط کارشناس مربوطه انجام شود، اسامي کادر بهداشت و درمان و نيروهاي شيفت شب به پليس راهور اعلام شده است و فرمانداري‌ها از صدور مجوزهاي غيرضروري براي تردد شبانه خودروها خودداري کنند.

مرداني در خصوص فعاليت تالارهاي پذيرايي، توضيح داد: تا آغاز ماه محرم فعاليت تالارهاي پذيرايي تا ساعت ۱۰ شب و تنها با ۲۵ درصد ظرفيت مجاز است، نيروي انتظامي و اتاق اصناف بر اين موضوع نظارت کنند، همچنين پذيرايي در تالارها ممنوع است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: باتوجه به قرار گرفتن استان در پيک پنجم کرونا ورود گردشگران به استان ممنوع است و هيچ خدماتي به مسافران و گردشگران ارائه نخواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07