پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
️معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور:

۱۰ميليارد تومان به شرکت‌هاي دانش‌بنيان چهارمحال و بختياري تخصيص يافت

کد خبر: 156340 تاریخ انتشار: 1400/05/05
نمایش: 2549
اخبار
️معاون علمي و فناوري رييس‌جمهوري گفت: ۱۰ ميليارد تومان اعتبار به صندوق پژوهش و فناوري چهارمحال و بختياري تزريق مي‌شود تا بتوان از شرکت‌هاي فناور و دانش‎‌بنيان اين استان بيش از پيش حمايت کرد.
سورنا ستاري روز سه‌شنبه در حاشيه بازديد از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد در جمع‌بندي سفر يک روزه خود به استان چهارمحال و بختياري افزود: اين استان رو به پيشرفت است و زيست‌بوم لازم براي تحقق اقتصاد دانش‌بنيان شکل گرفته و چشم‌انداز روشني در اين خصوص براي استان تصور مي‌شود.

وي، رشد شرکت‌هاي دانش‌‎بنيان چهارمحال و بختياري در سال‌هاي اخير را قابل توجه ارزيابي کرد و گفت: طرح‌هاي خوبي از سوي اين شرکت‌ها ارائه شده است که مي‌تواند در خدمت منافع ملي قرار گيرد.

ستاري تصريح کرد: به طور مثال محصولات يک شرکت دانش‌بنيان فعال در استان توانسته ۳۰ درصد مشکلات شيوع ويروس کرونا را حل کند.

معاون علمي و فناوري رييس‌جمهوري با تاکيد بر تقويت بخش خصوصي در استان، خاطرنشان کرد: انتظار مي‌رود بخش خصوصي در اين حوزه فعال‌تر ورود کرده و بتواند با سرمايه‌گذاري زمينه رشد و توسعه استان و ارزش‌افزوده ناشي از تحقيقات علمي را محقق کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07