پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

توسعه راه‌ها زمينه‌ساز رشد اقتصادي بخش‌هاي مختلف است

کد خبر: 156342 تاریخ انتشار: 1400/05/05
نمایش: 2826
اخبار
ستاندار چهارمحال و بختياري گفت: توسعه راه‌هاي زميني، هوايي و ريلي زمينه رشد و ارتقاي وضعيت اقتصادي در بخش‌هاي مختلف را فراهم مي‌کند.
اقبال عباسي عصر سه‌شنبه در آيين کلنگ‌زني عمليات اجرايي ساخت تونل تاراز ۱ (هوني) چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بهبود وضعيت کمي و کيفي حوزه فرهنگ و تجارت و رونق بخش‌هاي توسعه‌اي از دستاوردهاي اصلي احداث جاده‌هاي جديد و رشد محورهاي ارتباطي به‌شمار مي‌رود.

وي افزود: در همين راستا سه طرح مهم شامل جاده لردگان به ايذه، محور ارتباطي ناغان - کارون۴ به خوزستان و مسير شهرکرد - بازفت به مسجد سليمان با هدف بهبود وضعيت جاده‌هاي چهارمحال و بختياري به خوزستان و تسهيل در ارتباط جاده‌اي استان‌هاي فلات مرکزي ايران به بنادر جنوبي کشور در دستور کار قرار گرفت.

عباسي تصريح کرد: اعتبارات اين جاده‌ها به‌همراه اعتبار لازم براي ۴۰ قرارداد محورهاي ارتباطي اداره‌کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وي يادآور شد: افتتاح تونل تاراز۱ (هوني) و مسيرهاي دسترسي آن علاوه بر تسهيل در تردد جاده‌اي خودروها، به ارتقاي گردشگري منطقه کمک مي‌کند.

عباسي اظهار داشت: دولت براي توسعه بخش‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري به‌ويژه جاده‌هاي اين استان اقدامات قابل‌توجهي انجام و اعتبارات مناسبي به اين حوزه اختصاص داد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07