پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

نگراني براي تامين در سيمان چهارمحال و بختياري وجود ندارد

کد خبر: 156499 تاریخ انتشار: 1400/06/09
نمایش: 2306
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به روشن شدن مشعل کارخانه سيمان شهرکرد و رفع مشکل اين واحد توليدي گفت: مردم استان نگران تامين به‌موقع سيمان نباشند.
الله‌کرم نصيري روز سه‌شنبه در نشست بررسي مسائل مرتبط با کارخانه سيمان شهرکرد تاکيد کرد: بعد از رفع مشکلات ناشي از کمبود برق در سطح کشور و قطع شدن برق کارخانه‌هاي سيمان و فولاد، کارخانه سيمان شهرکرد دچار آتش‌سوزي و با خسارت‌هايي همراه شد.

وي افزود: هم‌اکنون کارخانه سيمان شهرکرد با حداکثر ظرفيت وارد مدار شده است تا نياز طرح‌هاي عمراني چهارمحال و بختياري را رفع کند و در روزهاي آينده مشکل سيمان براي رفع نيازهاي مردم و طرح‌هاي عمراني برطرف خواهد شد.

نصيري تصريح کرد: در اين نشست قرار شد حداکثر توليد کارخانه سيمان شهرکرد بدون ذخيره‌سازي در انبارهاي اين کارخانه وارد بازار شود.

وي يادآور شد: براي ظرفيت‌هاي اطمينان‌بخش و پدافند غيرعامل بايد در آذرماه و همزمان با فصل سرد سال،نسبت به ذخيره‌سازي سيمان در انبارهاي کارخانه سيمان شهرکرد اقدام شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: با راه‌اندازي خط توليد کارخانه سيمان شهرکرد، اکنون فقط نياز بازار استان تامين مي‌شود و پس از اشباع، مازاد آن به ساير نقاط کشور منتقل خواهد شد.

نصيري با اشاره به مشخص بودن قيمت سيمان در بازار گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري از طريق تشديد بازرسي‌ها نسبت به برخورد جدي با دلالان و واسطه‌ها در بازار سيمان اقدام کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07