پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسبت فرارسيدن سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس

کد خبر: 156595 تاریخ انتشار: 1400/06/30
نمایش: 2218
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسب فرارسيدن چهل و دومين سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس پيام تبريکي صادر کرد.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

هشت سال دفاع مقدس هم‌چون برگ زريني در تاريخ پرافتخار جمهوري اسلامي مي‌درخشد، در اين دوران طلايي مردم ايران اسلامي با همدلي، صبر، وحدت، ايثار، شجاعت و جانفشاني در مقابل دشمن دژخيم ايستادگي کردند و اجازه ندادند حتي يک وجب از خاک کشورمان به تاراج برود.

پايمردي حماسه‌سازان در دوران هشت سال دفاع مقدس يک سند افتخار براي جمهوري اسلامي محسوب مي‌شود، اين سند نمادي از مقاومت و مظلوميت ملتى است كه قله‌هاى سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از ميهن عزيزمان طي کردند و آزادي و اقتدار را براي کشور به ارمغان آوردند.

جنگ بين ايران و دشمن بعثي، جنگ بين دو کشور و تنها براي حفظ خاک نبود، بلکه در اين جنگ نابرابر رزمندگان دلاور براي دفاع از باورهاي ديني در مقابل رژيم بعث عراق و هم‌پيمانانش در شرق و غرب ايستادند، به همين دليل جنگ تحميلي به‌نام دفاع مقدس نام گرفت.

آرامش و امنيت امروز کشور مرهون مجاهدت‌هاي دلاورمرداني است که از جان و مال خود گذشتند و اجازه ندادند دشمنان به جان، مال و ناموس هموطنانشان تعرض کند، بنابراين بايد همواره مرهون زحمات و ايثارگري‌هاي شهدا، آزادگان، جانبازان و ايثارگران کشور عزيزمان ايران باشيم.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطر امام عظيم الشان(ره) و شهداي گرانقدر جنگ تحميلي، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، خانواده معظم شهدا، آزادگان سرافراز، جانبازان گرانقدر و ايثارگران رشيد به‌ويژه مردم شريف و ولايتمدار چهارمحال و بختياري تبريک عرض مي‌کنم و از خداوند متعال براي همه خدمتگزاران اين مرز و بوم سلامتي و سعادت مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06