پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس به چهارمحال و بختياري سفر مي‌کنند

کد خبر: 156619 تاریخ انتشار: 1400/06/31
نمایش: 1817
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: چند طرح فرهنگي ويژه استان و چند طرح نيز در سطح ملي در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي تهيه شود تا بتوانيم در سفر اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس اين موضوعات را مطالبه کنيم.
اقبال عباسي ۳۱ شهريورماه در شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه معاونت پيشگيري از وقوع جرم در بحث کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و جرائم طرح‌هاي بسيار خوبي تاکنون ارائه داده است، اظهار کرد: به‌علت برخي قوانين و مشکلات در دستگاه‌ها متوليان در اجراي اين طرح‌ها چندان موفق نبوده‌اند و نتيجه مطلوب نيز حاصل نشده است.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص نحوه اجراي طرح تاسيس مرکز زندگي به‌منظور ترويج مهارت‌هاي زندگي و سبک زندگي اسلامي- ايراني، توضيح داد: به‌نظر مي‌رسد اين طرح هنوز به پختگي کامل نرسيده است، دستگاه‌هاي اجرايي متولي در بحث فرهنگ پيشنهادات خود را در رابطه با اين طرح ارائه دهند، همچنين مي‌توان اين طرح را در سفر کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي به چهارمحال و بختياري در مهرماه ارائه داد.

وي ادامه داد: عموما دستگاه‌هاي فرهنگي از عملکرد خود در حوزه‌هاي فرهنگي رضايت ندارند، يکي از دلايل آن نيز کمبود اعتبارات و نداشتن اختيارات لازم براي اجراي برخي برنامه‌ها در اين حوزه است، اين عوامل موجب مي‌شود تا اقدامات تاثيرگذار نباشد.

عباسي بيان کرد: چند طرح فرهنگي ويژه چهارمحال و بختياري و چند طرح نيز در سطح ملي و استاني تهيه شود تا بتوانيم در سفر اعضاي کميسيون فرهنگي مجلس اين موضوعات را مطالبه کنيم، اين استان مي‌تواند براي تاسيس مرکز طراحي زندگي به‌عنوان استان پايلوت اعلام آمادگي کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07