پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برگزاري شوراي آموزش و پرورش در منطقه دوپلان شهرستان کيار

کد خبر: 156624 تاریخ انتشار: 1400/07/03
نمایش: 1871
اخبار
️اقبال عباسي سوم مهرماه در شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در منطقه مشايخ از توابع شهرستان کيار با تاکيد بر حل مشکل اينترنت اين منطقه، اظهار کرد: بايد براي افزايش پهناي باند اينترنت در اين منطقه اقدامات اساسي صورت بگيرد، اداره‌کل ارتباطات و فناوري اطلاعات متولي ايجاد زيرساخت‌هاي ارتباطي در استان است و نبايد به بهانه‌هاي مختلف از جمله صدور مجوز و .... در انجام اين کار تعلل کند.
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در اسرع وقت جلسه‌اي براي رفع مشکلات زيرساخت‌هاي ارتباطي از جمله اينترنت در منطقه مشايخ برگزار شود، دسترسي به اينترنت پرسرعت حق طبيعي مردم در اين منطقه است و بايد براي اين منظور يک پيمانکار قوي انتخاب شود.

وي بيان کرد: براي حفاري و عبور فيبر نوري بايد اداره‌کل ارتباطات و فناوري اطلاعات هزينه حفاري را در اراضي که مقرر شده فيبر نوري از آنجا عبور داده شود، پرداخت کند، همچنين بايد شرايطي فراهم شود تا در زمان بارندگي و برف‌روبي در حريم راه مشکلي براي فيبر نوري ايجاد نشود.

عباسي در خصوص تعيين تکليف مدارس تخريبي در چهارمحال و بختياري، گفت: با تخصيص اعتبارات اندک نمي‌توان ظرف يک مدت کوتاه مدارس تخريبي را ايمن کرد، باتوجه به افزايش قيمت‌ها بايد اعتبار قابل توجهي به اين مسئله اختصاص پيدا کند، براي تخصيص اعتبار نامه‌اي به وزارت آموزش و پرورش ارسال شود تا بتوان ظرف مدت معين مدارس تخريبي را تعيين تکليف و بازسازي کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به آلودگي کارخانه خميرمايه ناغان، بيان کرد: پساب اين کارخانه وارد رودخانه مي‌شود و سلامت دانش‌آموزاني که در مدارس حاشيه اين رودخانه قرار دارند، به خطر مي‌افتد بايد تدبيري براي حل اين مشکل انديشيده شود، همچنين بحث تعمير و احداث سرويس بهداشتي در مدارس مدنظر باشد.

وي با تاکيد بر اينکه دستگاه‌هاي خدمات‌رسان اجازه قطع انشعاب مدارس به بهانه بدهي را بدون هماهنگي ندارند، گفت: اگر اين اتفاق رخ دهد، خلاف مصوبه شوراي تامين استان است و با شرکت مربوطه برخورد لازم صورت مي‌گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07