پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

درمانگاه عمومي خيري فروغي در شهرکرد افتتاح شد

کد خبر: 156720 تاریخ انتشار: 1400/07/19
نمایش: 2706
اخبار
درمانگاه عمومي خيري فروغي امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، رئيس دانشگاه علوم‌پزشکي و جمعي از مسئولان در شهرکرد افتتاح شد، اين درمانگاه در هشت طبقه با زيربناي ۳۲۰۰ مترمربع احداث شده است و طبق خواسته خير نيک‌انديش ضامن فروغي ۱۰ درصد درآمد اين درمانگاه صرف درمان نيازمندان خواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حمايت از سرمايه‌گذاران به‌ويژه در بخش سلامت از وظايف مديران محسوب مي‌شود، گفت: در ايام شيوع کرونا اهميت وجود مراکز درماني در تمامي نقاط استان در بخش خصوصي و دولتي بر همگان روشن شد.


اقبال عباسي ۱۹ مهرماه در آئين افتتاحيه درمانگاه عمومي خيري در شهرکرد با تاکيد بر اينکه دولت براي پيشبرد اهداف و ارائه خدمت بهتر به مردم در حوزه‌هاي مختلف بايد بخش خصوصي و مردمي را در کنار خود نگه دارد، اظهار کرد: براي همکاري اين بخش‌ها با دولت بايد دولتمردان موانع پيش‌روي سرمايه‌گذاران و خيران را بردارند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اگر دولت از ظرفيت‌هاي بخش‌ خصوصي، خيري و مردمي استفاده نکند، بايد به تنهايي مشکلات را حل کند و قطعا در شرايط موجود، امکانات و اعتبارات موردنياز را در اختيار ندارد، بنابراين اين مسئله موجب ايجاد نارضايتي در بين مردم خواهد شد.

وي با تاکيد بر اينکه مجموعه‌هايي مانند اداره ماليات، بيمه و کار بايد نهايت همکاري را با مجموعه درمانگاه خيري فروغي براي ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم داشته باشند، گفت: درحالي که رعايت ضوابط و قوانين امري ضروري تلقي مي‌شود اما دستگاه‌ها نبايد به بهانه اجراي قانون سخت‌گيري و سنگ‌اندازي داشته باشند.

عباسي بيان کرد: متاسفانه بسياري از مديران در چهارمحال و بختياري به‌علت واهمه از دستگاه‌هاي نظارتي در صدور مجوزات سخت‌گيري‌هاي بسياري دارند، مديران بايد در حمايت از سرمايه‌گذاران و خيرين در حوزه‌هاي مختلف جسارت داشته باشند و روند صدور مجوزات را تسهيل کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حمايت از سرمايه‌گذاران به‌ويژه در بخش سلامت از وظايف مديران محسوب مي‌شود، تصريح کرد: در ايام شيوع کرونا اهميت وجود مراکز درماني در تمامي نقاط استان در بخش خصوصي و دولتي بر همگان روشن شد.

وي يادآور شد: قطعا ورود افراد به مباحث خيري و کمک به نيازمندان و محرومان در جامعه برکات دنيوي و اخروي فراواني دارد، خيرين مي‌توانند با سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف کسب و کار ايجاد کرده و درآمدزايي نيز داشته باشند و همچنين به مردم نيز خدمت ارائه دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07