پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

موانع توليد ۱۰ واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري بررسي شد

کد خبر: 156802 تاریخ انتشار: 1400/08/04
نمایش: 2405
اخبار
راهکارهاي رفع موانع توليد ۱۰ واحد صنعتي چهارمحال و بختياري در نشست روز سه‌شنبه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اين استان مورد بررسي اعضا قرار گرفت و مطابق قوانين موجود ادامه فعاليت اين واحدها تسهيل شد.
تداوم فعاليت ۱۰ واحد صنعتي در بخش‌هاي مرغداري، دامداري، کشاورزي، صنعتي و خدماتي به‌دليل مشکلات بانکي، کمبود آب، مشکلات زيست‌محيطي و درخواست زمين براي طرح توسعه با مانع روبرو شده بود که در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت و در نهايت اين مشکلات با حضور نمايندگان دستگاه‌هاي مرتبط و واحدهاي صنعتي برطرف شد.

اقبال عباسي _ استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست استناد به نظرات کارشناسي را مهم‌ترين اصل در رفع موانع توليد دانست و اظهار داشت: اگر چه سمت و سوي اصلي بايد کمک به توليدکننده و رفع موانع توليد باشد، اما در اين ميان بايد طبق قوانين موجود عمل کرد، حمايت از توليدکنندگان بايد در چارچوب قانون باشد.

وي افزود: بايد مواردي در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد مطرح شود که پيش از آن در کميته‌هاي کارشناسي مورد بررسي قرار گرفته باشد تا بتوان از ظرفيت اين ستاد به بهترين نحو بهره‌گيري کرد.

عباسي تصريح کرد: برخي از موارد مطرح شده در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد اختلافات مابين توليدکننده و بانک‌هاي عامل است که نيازي به طرح آن در اين ستاد نيست.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در خصوص اخطار صادر شده توسط شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان به سرمايه‌گذاراني که از سال ۹۷ زمين در شهرک‌هاي صنعتي دريافت کرده‌اند و هنوز واحد مورد نظر را به مرحله بهره‌برداري نرسانده‌اند، گفت: به‌علت مشکلاتي نظير کمبود آب، قطعي برق، کمبود مصالح ساختماني و کرونا با مصوبه ستاد تسهيل يک‌سال ديگر به اين افراد فرصت داده شود تا طرح‌هاي خود را تکميل کنند.

عباسي خاطر نشان کرد: در غير اينصورت شرکت شهرک‌هاي صنعتي مي‌تواند بر اساس بخشنامه‌هاي و قوانين خود نسبت به سلب صلاحيت اين سرمايه‌گذاران اقدام کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07