پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۱۲ طرح زيربنايي در چهارمحال و بختياري تصويب شد

کد خبر: 156927 تاریخ انتشار: 1400/08/25
نمایش: 1355
اخبار
۱۲ طرح زيربنايي روز سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه در کارگروه امور زيربنايي چهارمحال و بختياري در بخش‌هاي مختلف صنعتي، کشاورزي و خدماتي به تصويب اعضا رسيد.
طرح‌هايي از جمله پرروش گوسفند داشتي، طرح حفر چاه براي دامداري، پرورش شترمرغ، پرواربندي بره و پرورش گاو شيري، توليد شن و ماسه، طرح توسعه خوراک دام و طيور و مجتمع خدماتي رفاهي بين‌راهي از جمله طرح‌هاي مصوب در اين نشست است.

همچنين در اين نشست در خصوص مکان‌يابي ايستگاه راه‌آهن در حريم شهرکرد و شيوه‌نامه تهيه خط عرفي براي روستاها و آبادي‌هاي فاقد تعيين محدوده مصوب که شامل روستاهاي زير ۲۰ خانوار است، بررسي شد.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست ضمن تاکيد بر ضرورت تسهيل روند سرمايه‌گذاري و پرهيز دستگاه‌ها از بروکراسي اداري اظهار داشت: در مواردي که منابع طبيعي مجوز طرح براي سرمايه‌گذاران صادر مي‌کند ساير دستگاه‌ها از مطرح کردن ديگر استعلام‌هاي بي‌مورد خودداري کنند و روند سرمايه‌گذاري را در مسير قانوني تسهيل کنند.

اقبال عباسي افزود: فرمانداري محل استعلام براي سرمايه‌گذاران نيست و بايد زمينه‌اي فراهم کرد تا سرمايه‌گذاري در مسير قانوني تسهيل شود.

وي همچنين در خصوص تعيين محدوده براي روستاهاي زير ۲۰ خانوار بر ضرورت تشکيل گروه کاري براي تهيه شيوه‌نامه ساماندهي ساخت‌ و سازها در محدوده اين روستاها تاکيد کرد و گفت: با توجه به شکل‌گيري مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها مي‌طلبد تا شيوه‌نامه کارشناسي شده براي تعيين محدوده‌ روستاها تدوين و در شوراي برنامه‌ريزي مطرح شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07