پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

حل مشکلات فرهنگي منوط به امکانات و اختيارات نشود

کد خبر: 156928 تاریخ انتشار: 1400/08/26
نمایش: 1330
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي حل مشکلات و معضلات فرهنگي در جامعه نيازمند امکانات و اختيارات هستيم، اما نبايد حل مشکلات موجود را منوط به امکانات و اختيارات کنيم.
اقبال عباسي ۲۶ آبان‌ماه در شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري با اشاره به مقوله فرهنگ، اظهار کرد: فرهنگ به‌معناي راه مشترک براي زندگي است، کنش‌ها و واکنش‌هاي افراد در جامعه فرهنگ را مي‌سازد، توجه به معاني فرهنگ بسيار حائز اهميت است و بايد در سرلوحه متوليان فرهنگ قرار بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه فرهنگ بايد توسط مسئولان و متوليان امور فرهنگي در جامعه ساخته شود، گفت: مسئولان موظف به اجراي بايدهاي حوزه فرهنگ در جامعه هستند، فرهنگ بايد باوجود تمامي مشکلات موجود در جامعه مورد توجه قرار بگيرد و براي حل معضلات فرهنگي در جامعه برنامه‌ريزي شود.

وي افزود: براي حل مشکلات و معضلات فرهنگي در جامعه نيازمند امکانات و اختيارات هستيم، اما نبايد حل مشکلات موجود را منوط به امکانات و اختيارات کنيم.

عباسي با تاکيد بر اينکه بايد از کلي‌گويي در زمينه مشکلات فرهنگي پرهيز کنيم، عنوان کرد: دستور کار جلسات شوراي فرهنگ عمومي بايد به فراخور مشکلات هر شهرستان تعيين شود، همچنين مسئولان مربوطه با اطلاع قبلي در جلسات حضور پيدا کنند تا بتوانند براي حل مشکلات تصميم بگيرند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به نبود نمازخانه در منطقه تفريحي و توريستي پل زمانخان، تصريح کرد: اعتبار لازم براي احداث يک باب نمازخانه در اين مکان توسط سازمان برنامه و بودجه اختصاص پيدا کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07