پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

تزريق واکسن کرونا مورد تاکيد قرار گيرد

کد خبر: 157006 تاریخ انتشار: 1400/09/08 15:22:16
نمایش: 1509
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اعمال سياست‌هاي اقناعي در خصوص تشويق مردم به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و تزريق واکسن کرونا، گفت: رسانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي متناسب با مخاطب خود، در اين خصوص فرهنگسازي کنند و تزريق واکسن و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي مورد تاکيد قرار گيرد.
غلامعلي حيدري روز دوشنبه در نشست ستاد استاني مقابله با کرونا افزود: يکي از موضوعات مهم در خصوص مقابله با شيوع ويروس کرونا پيشگيري است که اين مهم با فرهنگسازي و اقدامات ايجابي بيشتر به نتيجه مي‌رسد.

وي، اعمال سياست‌هاي ايجابي را مقدم بر اقدامات سلبي در مواجهه با افرادي که نسبت به تزريق واکسن امتناع مي‌کنند و يا پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت نمي‌کنند، دانست و گفت: در همين راستا مي‌طلبد هر يک از دستگاه‌هاي اجرايي متناسب با گروه هدف خود نسبت به بومي کردن اقدامات فرهنگي براي دعوت مردم به رعايت بهداشت و تزريق واکسن اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري به نقش مهم رسانه در فرهنگسازي اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها با تبيين اهميت بهداشت و تزريق واکسن مي‌توانند جامعه را نسبت به انجام اين ۲ موضوع مهم تشويق و اقناع کنند.

حيدري ادامه داد: آموزش و پرورش، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، پايگاه‌هاي بسيج، اصناف، پايانه‌ها و ساير دستگاه‌هاي اجرايي در خصوص فرهنگسازي رسالت مهمي برعهده دارند که انتظار مي‌رود در اين رابطه اقدامات موثري انجام دهند.

وي همچنين بر ضرورت آسيب‌شناسي شرايط کنوني استان در مقابله با شيوع کرونا تاکيد کرد و گفت: اين آسيب‌شناسي به صورت علمي باشد و پيشنهادات براي رسيدن به وضعيت با ثبات و ايمن در دستور کار قرار گيرد و همچنين مصوباتي که در ستاد کرونا تدوين مي‌شود خروجي مناسبي داشته باشد.

گفتني است، در اين نشست گزارشي از روند شيوع کرونا در استان و نحوه اجراي طرح واکسيناسيون عليه کرونا ارائه شد و برخي فرمانداران به بيان آسيب‌ها و نيازمندي‌هاي شهرستان‌ها اشاره کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06