پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اسکان زلزله‌زدگان کوهرنگ سريعا پيگيري شود

کد خبر: 157078 تاریخ انتشار: 1400/09/18
نمایش: 906
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بحث اسکان زلزله‌زدگاني که منازل آن‌ها در زلزله تخريب شده، بسيار ضروري است، گفت: در کوتاه‌ترين زمان ممکن بحث ساخت و ساز منازل پيگيري شود.
غلامعلي حيدري ۱۸ آذرماه در بازديد از روستاي زلزله‌زده صفاآباد در بخش صمصامي شهرستان کوهرنگ با تاکيد بر اينکه بازسازي مناطق زلزله‌زده بايد به‌سرعت انجام شود، اظهار کرد: تامين مصالح يکي از مهم‌ترين موضوعات در بحث بازسازي مناطق زلزله‌زده است، باتوجه به فرا رسيدن بارش‌ها بايد اين مسئله با جديت دنبال شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: منازل در مناطق زلزله‌زده بايد به‌صورت مستحکم و با تاب‌آوري بالا در برابر حوادث احداث شود.

حيدري با بيان اينکه براي تامين مصالح موردنياز ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده محدوديتي وجود ندارد، تصريح کرد: بحث پرداخت تسهيلات بلاعوض و ساير تسهيلات بازسازي سريعا پيگيري شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص آسيب وارده به مدرسه روستاي صفاآباد بر اثر زلزله، خاطرنشان کرد: ايمن‌سازي مدرسه سريعا توسط مسئولان آموزش و پرورش پيگيري شود.

گفتني است؛ روستاي زلزله‌زده صفاآباد در بخش صمصامي شهرستان کوهرنگ داراي ۲۲ خانوار و ۱۱۴ نفر جمعيت است که در زلزله اخير ۲۵ واحد دچار خسارت احداثي شدند، عمليات اجرايي احداث ۱۹ واحد آغاز شده و احداث شش واحد ديگر در حال پيگيري است. ۴۱۱ واحد نيز در بخش صمصامي نيازمند بازسازي و احداث است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06