پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به مناسبت فرا رسيدن ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار

کد خبر: 157084 تاریخ انتشار: 1400/09/19 00:24:24
نمایش: 1817
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرا رسيدن ولادت باسعادت حضرت زينب (س)، روز پرستار و بهورز را تبريک گفت.
متن پيام غلامعلي حيدري بدين شرح است:

نامگذاري سالروز ولادت حضرت زينب(س) به‌نام روز پرستار و بهورز نشان‌دهنده ارزش والاي اين شغل شريف است، پرستاران وظيفه‌شناس ايران اسلامي با الگو گرفتن از اين بانو که اولين پرستار سرزمين کربلا و قيام عاشورا محسوب مي‌شود، تابلويي از ايثار، فداکاري، صبر و دلسوزي را در برهه‌هاي مختلف به نمايش گذاشتند.

نزديک به دوسال است که جامعه بشري در التهابات ناشي از بيماري کرونا روزهاي سخت و گاهي طاقت‌فرسايي را مي‌گذراند، دستان شفابخش پزشکان و پرستاران مرهمي بر دردهاي بيماران شده است، پرستاران همواره ايثارگرانه در ايام مختلف تمام سختي‌ها را به جان خريده و تلاش مي‌کنند تا بيماران در شرايطي مطلوب دوران نقاهت خود را در بيمارستان سپري کنند، اين ايثار و از جان گذشتگي در دوران کرونا بيش از پيش ظهور و بروز داشت.

قطعا قدرداني از زحمات انسان‌هايي که آسايش و آرامش خود را ايثارگرانه فداي خدمت به همنوعان خود مي‌کنند و حتي در اين راه جان خود را نيز به مخاطره مي‌اندازند، کاري بسيار دشوار است، مدافعان سلامت و به ويژه پرستاران در ايام شيوع ويروس کرونا به تاسي از حضرت زينب(س) صبورانه در اين ايام در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و در اين راه تمامي خطرات و سختي‌ها را نيز به جان خريدند.

نظام سلامت ايران اسلامي، همواره تجلي همدلي و اتحاد در عرصه بهداشت و درمان بوده است و پرستاران در اين بين کانون تعهد، نظم‌دهي، پيوستگيِ تيم درمان و آگاه‌ترين فرد به وجوه مختلف باليني و روحي بيمار هستند.

مردم و مسئولان چهارمحال و بختياري همواره خود را مديون حضور پرشور و بي‌منت جامعه پرستاري در عرصه مبارزه با کرونا مي‌دانند و با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي اين قشر خدوم را ياري مي‌کنند، قطعا ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت هيچ‌گاه از خاطرمان پاک نخواهد شد و خود را مديون فداکاري و ايثار اين قشر در ايام شيوع ويروس کرونا مي‌دانيم.

اينجانب ضمن تبريک ولادت باسعادت عقيله بني‌هاشم، حضرت زينب (س) و روز پرستار و گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت، اين روز را به تمام فعالان و تلاشگران اين عرصه به‌ويژه پرستاران گرانقدر چهارمحال و بختياري تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و از زحمات و تلاش‌هاي ارزنده اين قشر شريف تشکر و قدرداني نموده و توفيق روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07