پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

واکسيناسيون کودکان زير ۱۲ سال نياز به مطالعه و بررسي دقيق دارد

کد خبر: 157087 تاریخ انتشار: 1400/09/20 20:20:48
نمایش: 1081
اخبار
رئيس جمهور با اشاره به اجراي نظام مديريت هوشمند کرونا، گفت: اجراي دقيق اين طرح نيازمند همکاري همه بخش‌هاي دولتي و عمومي است. اجراي اين طرح زحمت مردم و مسئولان براي نظارت بر اجراي شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي و صيانت از جان مردم را کمتر مي‌کند و دقت را بالا مي‌برد.

آيت‌الله دکتر سيد ابراهيم رئيسي صبح شنبه در جلسه ستاد ملي مقابله با کرونا با تبريک ولادت حضرت زينب(سلام الله عليها) و تبريک روز پرستار از خدمات و زحمات پرستاران به ويژه در دوران شيوع بيماري کرونا قدرداني کرد و گفت: در قدرداني از پرستاران نبايد به تشکر لفظي بسنده کرد و بايد پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران را به عنوان يک مسئوليت قانوني دولت پيگيري کنيم.

رئيس جمهور در ادامه با تشکر از همه دست اندرکاران واکسيناسيون عمومي اظهار داشت: دولت با جديت واکسيناسيون عمومي را به منظور صيانت از سلامتي و جان شهروندان پيگيري خواهد کرد. در مورد واکسيناسيون کودکان زير ۱۲ سال نيز بايد با مطالعه علمي، نتايج واکسيناسيون در کشورهاي ديگر را به شکل دقيق بررسي کنيم چرا که امروز مردم به دولت اطمينان دارند و بايد اين اعتماد و اطمينان حفظ شود.

دکتر رئيسي درباره بازگشايي مدارس گفت: اين اختيار به مديران استاني داده شده است که به شکل موردي و مقطعي وضعيت مدارس را بررسي کنند و اگر در منطقه‌اي شرايط خاصي پيش آمد صيانت از جان دانش‌آموزان را در اولويت قرار دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07