پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فعاليت بنيادهاي غيردولتي در چهارمحال و بختياري افزايش مي‌يابد

کد خبر: 167093 تاریخ انتشار: 1400/09/21 15:54:18
نمایش: 2233
اخبار
‍ استاندار چهارمحال و بختياري گفت: يکي از سه رکن تحقق توسعه جهشي بنيادهاي غيردولتي است که مي‌طلبد اين نهادها از جمله ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) فعاليت‌هاي خود در استان را چندين برابر کند.
غلامعلي حيدري روز يکشنبه در نشست با اعضاي ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) اين استان افزود: براي تحقق توسعه جهشي سه رکن دولت، بنيادهاي غيردولتي و بخش خصوصي دخيل هستند که با توجه به محدوديت‌هاي بخش دولتي مي‌تواند از ظرفيت بنيادها و بخش خصوصي بيش از پيش بهره‌گيري کرد.

وي، رونق اشتغال پايدار را از مهمترين برنامه‌هاي اين استان برشمرد و گفت: اين استان ظرفيت‌هاي بي‌شماري در حوزه گردشگري، صنايع تبديلي، کشاورزي، دامپروري و صنايع دستي دارد که با مديريت جهادي بايد از اين ظرفيت‌ها در راستاي رونق توليد و اشتغال بهره‌گيري کرد.

حيدري با اشاره به هجمه‌هاي اقتصادي دشمن در سال‌هاي اخير، اظهار داشت: ايران اسلامي با جنگ اقتصادي روبروست که با افزايش توليد مي‌توان در اين جنگ پيروز شد.

استاندار چهارمحال و بختياري از ستاد اجرايي فرمان امام (ره) درخواست کرد تا برنامه مدوني براي محروميت‌زدايي و رونق توليد و اشتغال در اين استان ارائه دهد و فعاليت‌هاي خود را در اين استان چندين برابر کند.

حيدري بنيادهاي غيردولتي نظير ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) را بازو و محور تحقق توسعه جهشي در اين استان دانست و گفت: نياز به برنامه جهادي داريم که نتيجه آن در کوتاه مدت خود را نشان دهد.

وي، نهادهاي غيردولتي را مکمل دولت در اشتغالزايي و رونق توليد دانست و افزود: مي‌طلبد تا ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) فعاليت‌هايي نظير ساخت مسکن محرومين، خانه بهداشت، مدرسه و ايجاد کارگاه‌هاي توليدي را افزايش دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07